Už síce chápem čo to o (ne)fungovaní DPMK, ale aj tak nepochopím, ako môžu jazdiť vozidlá s rôznymi verziami BUSE. To je také zdĺhavé nahrať najnovšiu verziu do vozidla? Prečo si DP robí z informovania substrátu holubník? Domáci sa vyznajú, takže netreba? A čo cezpoľní?
Robí to staršia verzia hlasových nahrávok. To isté je aj napr. Obch. centrum OPTIMA (nehlási nič) alebo Spoločenský pavilón (hlási Ferrocentrum). Je toho ešte viac, ale už sa myslím pracuje na nahrávkach nových zvukových stôp.
Kto vcera isiel 4306 (L31) o 12.59 z Lingova prisiel o zazitok. /Mna zaujimalo ci pride na Klastor za ~ 53 minut), prakticky vsetko slo OK az pri vystupe na Zelezniky, kedy sa ozvala zo zadnej casti rana (myslel som si, ze sme dostali defekt), ale sli sme dalej. Vodic na VSA cosi vzadu opravoval ale podla vysledku nic nenaopravoval. Cestou na KVP sme sa uz len vliekli, aj riksa taxi by nas obehol, motor hucal. A na konecnu sme dorazili o 13.58. Nahrada za neho sla nejaka B932.
Cca pred 15. minútami došlo k zrážke medzi T3 #417 a dievčinou, údajne žiačkou SOU dopravné. Udalosť sa stala v smere od kruhového objazdu, cca 10 m od konca nástupišťa. Na miesto prišla sanitka prvej pomoci, ktorá dievčinu pred chvíľou odviezla. Za #417 (R1) stoja ešte KT8 #537 a 538.
Diggi
L3: 534
L6: 386-387, 618+619
L7: 388-389
R: 396-397, 417-418, 602+603
L11: 4098
L15: 5239
L18: 3534
L19: 3507, 3515
L20: 5238
L25: 5231
L32: 3202
L35: 6407
L36: 3501, 5235
L53: 4087
L54: 5001, 5236, 6403
RA3: 4092, 4203
RA6: 3101
L71/72: 1004, 1007, 1011
?