Reply on: Vladimír #2034:
Úplne vylúčiť MHD z Klimkovičovej, to by spôsobilo revolúciu a to ani nechcem. Tamojší cestujúci sú už príliš rozmaznaní a niečo také by nezvládli. L19 je linka už s pomerne dlhou tradíciou, jej využívanosť je výborná, síce dosť kopíruje L71, 72, ale kým na Klimkovičovej nebude trolej (dúfam, že nebude), považujem L19 za dobrú linku.Len sa mi nechce veriť, že by za prípadne zrušenou L36 plakali práve z Klimkovičovej, keď ich vozí v podstate dookola (a to asi len kvôli obsluhe zastávky Hronská). Skôr by som sa obával reakcií z Americkej triedy, Madridskej.
Vladimír
Re #2019 5: Linkové vedenie potrebuje generálku. Takto jednoducho to nejde. V konkrétne Tvojom prípade preto, lebo:
a) dopravu cez zastávku Hronská okrešeš v rannej špičke z 6 na 2 spoje za hodinu, v sedle z 3 na 1 spoj za hodinu. Rozsah dopravy po Klimkovičovej okršeš vo väčšine časov na polovicu.
b) s existujúcimi vozmi takúto zmenu nedosiahneš, lebo L34 je jednoducho dlhšia a potrebuješ na ňu viac vozov.
Ale aj tak si myslím, že v zásade si rozumieme - menej liniek a hustejšie intervaly. Ale to by chcelo ozaj prestupnú tarifu, aby sme zapchali ústa furčianskym separatistom, čo vkuse vykrikujú, že oni MUSIA mať priamy spoj na stanicu.
Re #2022 Dispečer: Isteže mohla, ale načo by to robila? Možno samotnej L35 by to na vyťaženosti pomohlo, ale ľuďom z KVP by si veľmi nepomohol, lebo tí z Klimkovičovej chcú ísť predovšetkým na mesta a nie na Mier
Re #2023 Dispečer: Nekúpi.
Re #2024 Sarko: Podobné myšlienky prebehli po prečítaní daného príspevku aj mne.