Za predlzenie 27-ky (19 moze ostat) az k OC Vazec rozhodne som. Pomohlo by to aj l. c. 3, ktora ako solo chodi hrozne natrepana (stale nerozumiem tomu, preco tam nedaju KT, ked na vozkm sa rataju ako solo) a vyriesilo by to podobne situacie, avsak nie len pre take sit. som za toto predlzenie. Konecna na Dneperskej nie je konecna, ale dost hlupa otocka, navyse aj nebezpecna. A 27-ka by dost posilnila kapacitu pre zaciatok Jazera, ktora velmi postacujuca nie je... To je len moj laicky nazor a zaujaty, nekamenujte ma ?
Myslím, že je to v prvom rade otázka schopnosti dispečingu DPMK vzniknutú situáciu operatívne riešiť - myslím tým najmä urýchlené odpratanie pokazenej briky z trate. Dočasné nevyhnutné riešenie by mohlo spočívať aj v mimoriadnom predĺžení L19 a 27 po zastávku OC Važec.
Ale s trvalým predĺžením L19 a 27 po Važec nesúhlasím.
Plne s tebou suhlasim. Uz davnejsie som navrhoval, aby aspon pocas rannej spicky chodili L27 a L19 na konecnu, k OC Vazec, prip. aby DP v takychto situaciach vypravoval tieto linky az od OC Vazec.
Co sa dnes stalo s ED Nad Jazerom? Rano som kvoli tomu meskal do skoly... Ak sa nahodou pokazi brika v strede Jazera (myslim tym sidliska) v smere na konecnu, tak je OC Vazec+Rovnikova odpisana... 13+38+28 jednoducho nestacia, 27 je daleko, 19 tiez... len cakat, kedy konecne sa zacnu hrnut briky, ach jaj. ?
Takze trolejbusy maju ISO, to je fajn. Ale fajn uz nie je, ked vodici priam ignoruju zobrazovanie zastavok na paneloch BUSE. Vcera 1020, 1016, dnes 1017...
Absolútnu "čistotu" fóra nikdy nedosiahneš. Ak sa náhodou zabrdne do témy, ktorá potrebuje vydiskutovať, treba to riešiť tam, kde vznikla a nie presúvať sa kamsi inam. Aj v BA Dispečeri to takto je
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Vladimír
Ale s trvalým predĺžením L19 a 27 po Važec nesúhlasím.