14.12.1996 / SOBOTA
2:601,626,366
3: 402+403,608+609,531,392+393
4: 600,617,616,605
6: 360+361,386+387/404+405,390+391,400+401,406+407
7: 398+399,536,610+611,382+383/394+395
9: 417+418,408+409,364+365,620+621/618+619,534,624+625
R: 628/607,629,612
Z: 622+623,380+381
usporiadane podla služieb
Túto vypravu sme písal s qwerťakom, mali sme iba sedem rokov ?
_________________________________________________
? ? ? ?
2:601,626,366
3: 402+403,608+609,531,392+393
4: 600,617,616,605
6: 360+361,386+387/404+405,390+391,400+401,406+407
7: 398+399,536,610+611,382+383/394+395
9: 417+418,408+409,364+365,620+621/618+619,534,624+625
R: 628/607,629,612
Z: 622+623,380+381
usporiadane podla služieb
Túto vypravu sme písal s qwerťakom, mali sme iba sedem rokov ?
_________________________________________________
? ? ? ?
Isidor
Jo, a ešte - počas vyše štvorhodinovej výluky nebol nikto z dispečerov schopný poriadne informovať ľudí, čo sa vlastne deje (občasné usmernenie čakajúcich priamo na Amfiteátri nerátam). L6 jazdila ako autobus, lenže niekde po koľajniciach a stála priamo na električkových zastávkach, niekde po ceste, a cestujúci boli miestami dosť zmätení. A náväznosť autobusu na električku - slabá až biedna.
Horšie to bolo s ľuďmi, ktorí čakali na L9, a nevedeli VôBEC nič o tom, čo sa deje a prečo im už 20, 30, 40 minút nejde električka, keď v opačnom smere chodili normálne! A tým, čo nie len bezradne stáli na zastávke, ale sa na to opýtali vodiča autobusu (X-6), sa mohlo ujsť dokonca aj pár hrubých slov (konkrétne modrá ex-Optima Karosa B832, ev.č. neviem).
Už som si to hovorieval dávnejšie po veeľmi podobných skúsenostiach, ale po dnešku opäť začínam nosiť so sebou pre každý prípad štós čistých papierov, hrubú čiernu fixku a lepiacu pásku...