Aj keď podľa toho prikázaného smeru jazdy by tí ľudia asi mali odbočiť cez prechod na chodník (lebo je tam prikázaný smer jazdy vpravo a nie prikázaný smer obchádzania vpravo).
Tá zatrpknutosť je zrejme tak silná voči 6607 ako takej, že vďaka tomu doteraz nesvieti.
A ak ideológia 2x 15 TrM je stále v niekoho hlave, aj po tom všetkom vysvetľovaní a odôvodňovaní, tak to nie je nič iné len tvrdohlavosť pri kombinácii neuznať si cez svoju hrdosť aj iný pohľad.
Zatrpknutosť voči jedinej dochovnej bratislavskej 15 Tr, menovite #6607 tu očividne nemá hraníc...
Neviem, prečo by sa mali dochovať podľa tejto stránky dve 15 TrM... To je totižto momentálny stav podľa evidencie a nemá to zmysel. Odjakživa sa počítalo s dvojicou (6604+6621) a v krajnej núdzi len 6604. B však už neplatí. Potom prišla ide len na 6628, následne však 6617. Bez druhého typu.
S 6635 problém nemám, ak zanikne projekt dochovania 6617.
Nemal by som teoreticky ani s 6617, keby bola, resp. je v dobrom stave. Do toho sa však už dostať defacto nedá... Samozrejme, ak 6635 by nebola (čo je nezmysel) a bola by k nej 6607.
Ostrovček je v tomto prípade elementárna bezpečnostná záležitosť, keďže bez neho ten priechod v smere do Prievoze križoval dva jazdné pruhy.
A áno, cesty v mestách sa majú stavať tak, aby mal na nich vodič pocit, že nejazdí po diaľnici a má tomu prispôsobiť rýchlosť
na tej ulici jazdí dosť veľký objem vozidiel viac než 50 km/h, pričom výnimkou nie sú ani tragické nehody ... všetci asi ešte máme v pamäti tú kreatúru, ktorá na prechode zoťala 18-ročné dievča ... ak by tam všetci jazdili ako ľudia, nemusela by (pro)(a)(de)gresívna chránená dielňa vymýšľať ostrovčeky ...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
shaggy