"Radnica a Aupark tvrdia, že zmeny sú v súlade s povoleniami i plánom a cestu úrad skolaudoval."
--->>> v tom prípade má radnica zlý regulačný plán. Určite sa len nechtiac pomýlili.
dávam do vyhľadávania 70 a nie, a nie nájsť. Dopravný podnik, máte tu nejakú chybu. Alebo sa im páčia okrúhle čísla, keďže i 50 nechali. Ale sú si kvit: 2 linky pridali a 2 zabudli (no ešte 52).
Aspoň, že schéma je pekná. Ale zaujala ma tam nová zastávka pre 24, 29 a 33 severne od Auparku v smere od Senného trhu. Len anomália alebo tam ozaj bude?
zaujímavé, že ti napísal, že úvahy o 3xT3 sú úplne mimo a ty dáš úplný súhlas... áno, čo popísal Kari je pravda a súhlasím s tým... ja som len rozpitval, prečo sú také časové polohy spojov... aj keď je zaujímavé, že vyťahuješ sa tu s tým, ako to poznáš a pritom si schopný napísať takú kravinu...
...tak mna poučovať o tom netreba, pracoval som vo vsž v tých časoch ked fungovali aj trojičky, viem aké bolo rozloženie spojov, (nie veľmi sa líšilo od dnešného - pozn),pracoval som tam aj za éry uss, a aj ako zamestnanec súkromnej firmy pracujúcej v areáli uss - aj viem že tam pracujú a pracovali aj iný zamestanci v iných časoch a aj administratíva a tá pracuje úplne ináč ( a mala tiež svoje trojičky v minulosti) tak všetko viem porovnať z vlastnej skúsenosti.. ?
Administratíva pracovala inak aj za sociku, inak by sa to zrejme ani nedalo odvoziť. Systém bol taký, že sa v PD viezlo cca 26 spojov (2xT3 alebo 3xT3) na 6. hodinu, časť z nich sa po návrate do mesta zapojila na bežné linky, časť (cca 6 trojičiek a 6-7 dvojičiek) otočili ešte návoz úradníkov na 7:00 alebo robili neskôr aj školské spoje z L VIII a časť vyčkala na odvoz zamestnancov ktorí končili po 6:00. Niekoľko vozidiel zostávalo na VA VSŽ. Popoludní zase tieto spoje urobili návoz na 14., spolu s vozidlami čo na VA zostali urobili odvoz po 14. a časť z nich sa ešte vrátila po 15:30 pre úradníkov. Návoz a odvoz na 22. robili vozy, ktoré na ostatných linkách končili pri prechode na večerný režim. Lenže vtedy robilo vo VSŽ 26 000 ľudí a skoro všetci jazdili MHD alebo ČSAD. Dnes je ich aj s firmami rádovo menej a dosť z nich jazdí autami. Úvahy o nasadení trojičiek sú preto úplne mimo.
ja ešte doplním, to čo mladý muž nevie/nechce/nemôže pochopiť... nie všetci zamestnanci USS chodia naraz v rovnakom čase, preto je také rozloženie spojov aké je a to je dohodnuté s USS (nakoľko v USS je veľa súkromných spoločností, ktoré pracujú v inom režime a administratíva tá pracuje úúúplne že inak) ?
A ano fungovalo to roky pretože boli k tomu prisbosobene služby a všetko okolo toho. A teraz by sa museli znova prerabať všetky služby aby to zas fungovalo a v tom je problem okrem ineho.
Ano mam s tebou problem, pretože zakaždym ti niekto normalne odpiše a vysvetli v čom je problem alebo prečo sa niečo neda ale TY MELIEŠ VŽDY IBA SVOJE teorie a uvahy. Neviem či ti to trošku pomalšie mysli alebo to robiš naschval každopadne zbytočne si ničiš klavesnicu ?
..ak máš problém, že ta moje príspevky, a úvahy a dotazy tu na fóre tak rozčuľujú - prosím nereaguj na nich a ignoruj ich. ! Ja ani ty ani nikto tu čo píše predsa nemôže vedieť všetko.. Sú tu aj takí ktorí odpíšu normálne, prípadne vyjadria svoj názor aj k tomu čo napíše amatér.. !
?
K tým trojičkám, neprečítal si si pozorne do slova všetky moje príspevky, vyjadroval som len moj názor, ako názor bežného cestujúceho.. Fungovali tie trojičky roky a roky, a nebol to veľký problém, tak isto prispievali na dopravu aj vsž - tak ako teraz uss.. To len na okraj, tým končím tému trojičky, nemusíš už reagovať..
Ostatným Ďakujem za príspevky, aj tebe nakoniec. ?
Už pochop, že by sa nič neušetrilo lebo tie tvoje dve služby ktore by si chcel nahradiť trojičkou maju okrem Rky aj ine linky v služobnom CP, takže ta tvoja trojička by urobila jedno dve kolečka išla by do vozovne a okrem nej by ajtak ešte 2 supravy museli isť von na mestske linky,.
Už sa nemontuj do služieb keď nevidiš suvislosti a nerozumieš tomu. ?
.. a čo tak dve súpravy nahradiť jednou trojičkou ? By sa prejazdilo viac? Myslím že by sa ušetrilo trochu, a jedna služba.. To by bolo tiež ťažké prerobiť dve služby aby bola len jedna a jazdila len v návaloch? Nevyznám sa v tom veľmi.. No tak nejak to fungovalo aj predtým, tie trojičky len v návaloch, teda v špičkách jazdili, a v sedle vo vozovni boli..
ak by si chcel zachovať km a k tomu ušetriť jednu službu, tak by si musel tri súpravy nahradiť dvoma trojičkami. V iných prípadoch sa buď prejazdí viac, alebo sa nezmení nič. No a prerobiť tri služby aby z nich boli len dva a aby jazdili len v návaloch, tak to je už dnes umenie.
..tak podnik už veľa toho zrušil, nielen čo bolo ale aj nebolo výhodné pre neho aj ludí - tak o tom potom.. ? a plytvajú sa peniaze na veľa veľa zbytočných vecí..
K tým KT - to máš pravdu, viem že niektoré služby jazdia ešte aj mimo návozov na a zo smien z uss, jasne že tam by tá trojička bola zbytočná počas celého dňa.. písal som len o jednom, max. dvoch spojoch, a len u tej trhaných službách, ktoréjazdia len v špičke pri návozoch na smenu.. No je to len vec názoru a diskusie , asi tak ? ?
Keby to bolo tak výhodné, ako si to predstavuješ, tak by trojičky podnik nezrušil ? Na niektorých Rkách musí byť KT, niektoré služby jazdia aj mimo hlavných návozov na smeny, kde by trojička nebola využitá, prípadne na mestskej linke. Pochybujem, že by sa dnes dokázala ušetriť nejaká služba zavedením trojičky pri zachovanej kapacite.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Peter55