..asi viem ktorú myslíš.. je to tuším 404, alebo 405, tak "vrčí" skoro od kedy z prehliadky prišla, bola na nej VP robená, lebo to bola predtým ta fialová súprava s CPR na HORNBACH... tak ešte vrčať dlho bude.. možno kým sa niečo "nedovrčí" celkom na nej.. ?
Keď už sme pri tých T3, viem že jedna(?) T3, neviem ev. č., má iný zvuk motora ako ostatné, pri akcelerácii nemá hladký zvuk ako ostatné, ale motor "vrčí". Ak by niekto náhodou vedel prečo, nech napíše, zaujíma ma to
....no to je fakt veľká zmena tej T3 349 z pred 90 tich rokov a dnes.. ? akurát ešte ani tie EM test displeje nemá... Navonok z vonku a z vnútra fakt - zmeny na nepoznanie.. ?
Presne ako píšeš, ani mne nevadí že je to voz starý, ale nech aj tak nevyzerá, ako len preložený z pár rokov dozadu.. Napr voz 364 je celkom dobre "urobený"- z pohľadu cestujúceho ak to vnímam, aj 337, no 349 ak porovnám z vonku aj z vnútra - tak žiadna zmena oproti 80 rokov, akurát sedadlá len v 1 rade. Ináč tabuľkové čísla, laminátové stoličky, červeno-béžová farba .... fakt kultúra starých rokov, a tak isto určite aj pohodlie vodiča, a riadenie. To by mohli vodiči napísať - či je niečo "modernejšie" v riadení voza 349 teraz a v 90 tých rokov, asi nie..
A k tej linke 9 cez víkendy - neviem prečo ostal zachovaný ten "prázdninový" režim, že sólo vozy cez víkend! DP robil zmeny od septembra, ktoré aj zverejnil, no táto zmena uvedená nebola nikde, že vlastne znížil skoro o polovicu kapacity linku číslo 9 cez víkendy - a to v tichosti, a bez vysvetlenia,, ? ?
Bola chyba, že sa z týchto T3SUCS odstraňovali tie dvojsedačky (ešte tie tri vzadu by som pochopil - kvôli kočíku). Dnes je trend, že viac ľudí sedí a menej stojí (resp pomer je tak max. 1 : 1). Je to o kultúre. Čo sa dá očakávať, keď sa tu linky sóloizujú (toť nedávno zosólovanie L9 cez víkend), intervaly predlžujú? Aj to založené Vario s ktorým bola spojená toľká šaškáreň zo strany Rašiho a Schramla mohlo mať viac sedadiel na sedenie.
Mne nevadí, že idem starým vozom. Aj inde nájdeš staré vozy, dokonca rádovo staršie ako tie naše, ale nejako vyzerajú. Mne vadí jeho technický stav (prehrdzavené, zanedbané, špinavé), ktorý je daný tým, že peniaze sa fokusovali iba do (ply)nových autobusov, potom do (ply)nových autobusov. Žiaľ toto liatie peňazí do AD spôsobilo hlboké zaostávanie prevádzky električiek a trolejbusov. Na jednej strane nastúpim do hypermoderného Shitelisu (z ktorého sa spraví megashow pre teliatka - pričom to je len obnova vozidlového parku a žiadny rozvoj) a na druhej strane prestúpim do zanedbanej T3/T6/KT8, resp. 15Tr. To už nikto nerieši. Za tie peniaze čo sa tam naliali do autobusov sme mohli získať omnoho viac, než len to čo máme dnes.
.. na ten PRACOVNÝ VOZ si pamätám - jazdil v zime a rozmetával sneh z trate..
A v tých "R"-kách (354, 343, ... ) som sa aj viezol párkrát, boli to aj tie s dvojsedadlami, a trojsedadlom v zadu..
Len smutné že stále sa vozíme ešte aj vo vozoch s toho obdobia a z tých rokov - ale už bez dvoj a trojsedadiel.. (337, 349), akoby zastal čas.. ?
eMareq
Mne nevadí, že idem starým vozom. Aj inde nájdeš staré vozy, dokonca rádovo staršie ako tie naše, ale nejako vyzerajú. Mne vadí jeho technický stav (prehrdzavené, zanedbané, špinavé), ktorý je daný tým, že peniaze sa fokusovali iba do (ply)nových autobusov, potom do (ply)nových autobusov. Žiaľ toto liatie peňazí do AD spôsobilo hlboké zaostávanie prevádzky električiek a trolejbusov. Na jednej strane nastúpim do hypermoderného Shitelisu (z ktorého sa spraví megashow pre teliatka - pričom to je len obnova vozidlového parku a žiadny rozvoj) a na druhej strane prestúpim do zanedbanej T3/T6/KT8, resp. 15Tr. To už nikto nerieši. Za tie peniaze čo sa tam naliali do autobusov sme mohli získať omnoho viac, než len to čo máme dnes.