názvoslovnej komisii prišla žiadosť o doplnenie názvu novej školy aj s petíciou dotknutých rodičov, ktorým výsostne vadí, že sa nehlási aj názov ich školy... ďalší podobný prípad bol aj SPŠ Hutnícka... zrejme z obavy, čo bude ďalej aj u iných názvov, schválili to čo schválili...
čo sa týka zmien názvov - nie je to jednoduché ani lacné, preto je snaha to minimalizovať (niekto musí zaplatiť štúdio, nahrávku, cestovné poriadky a prácu všetkých zúčastnených). O názvoch rozhoduje názvoslovná komisia, môžeš sa na ňu obrátiť aj s názvom zastávky "Krajský súd".
Re #4916 TA: aj tieto linky sa menia... L34 po mnohých sťažnostiach vodičov aj cestujúcich bude zmenená. V aktuálnej dĺžke je nekoordinovateľná s ničím a rovnako toto spojenie je nevyužívané v celej dĺžke (Hala Cassosport Bruselská), vždy iba čiastkovo
práveže som čítal až priveľmi podrobne - a toto mi nedávalo zmysel:
" už len pri porušení plášťa len jednej z nádrží (vadný zvar, vada v materiáli apod) nastane obstojná detonácia, a to prosím pekne bez plameňa a bez výbuchu plynu ako paliva "
Ta to logika... len malý detail mi na tom celom vadí, vymeniť čísla 34 a 36, predsa, prakticky celá nová trasa 34-ky sa teraz bude neviem načo volať 36, zase sa môžme tešiť na papierové "tabule" vytlačené ráno pred vypravením ?
Re #4920 Alco: tie nádrže musia spĺňať prísne normy presne preto, aby sa toto nestalo
Môžme byť veľmi radi, že zhorená 4308 nebola CNG, to by asi Dvojstromčok od Pariš Hilton (či ako sa tá štetka volá) mal asi iné problémy ( hlavne nájsť sám seba) a s ním aj celé NO. Zamýšľal sa vôbec niekto z ekomaniakov, preferujúcich CNG nad tým, že vozidlo, v ktorom je skoro 150 cestujúcich, má na streche doslova potencionálnu bombu? Zemný plyn je v tých nádržiach stlačený na cca 100 atmosfér, takže už len pri porušení plášťa len jednej z nádrží (vadný zvar, vada v materiáli apod) nastane obstojná detonácia, a to prosím pekne bez plameňa a bez výbuchu plynu ako paliva. Pritom aj dnes "nové" vozy CNG pomaly starnú, za pár rokov pri systéme údržby v DPMK (rozumej žiadna), bude elektroinštalácia týchto vozov na takej istej úrovni ako u IK 280 alebo 435. Nech žije CNG a z neho žijúci súdruhovia, môžme sa tešiť na žiarivo traskavú budúcnosť MHD!
VLK
čo sa týka zmien názvov - nie je to jednoduché ani lacné, preto je snaha to minimalizovať (niekto musí zaplatiť štúdio, nahrávku, cestovné poriadky a prácu všetkých zúčastnených). O názvoch rozhoduje názvoslovná komisia, môžeš sa na ňu obrátiť aj s názvom zastávky "Krajský súd".
Re #4916 TA: aj tieto linky sa menia... L34 po mnohých sťažnostiach vodičov aj cestujúcich bude zmenená. V aktuálnej dĺžke je nekoordinovateľná s ničím a rovnako toto spojenie je nevyužívané v celej dĺžke (Hala Cassosport Bruselská), vždy iba čiastkovo