Aj cvsúčasnosti na niektorých mostoch, kde je na kraji chodník, zo strany cesty je tam zvodidlo ako súviský pás, no z chodníka je tam každých pár metrov 30 centimetrový vyčnievajúci stĺpik ktorý cyklistom zavadzia... Ten chodník na Alpinku využívam pravidelne len od Loky po Rokodrom, popri železnici tam vedie ešte jeden chodník, ale ten je po daždi nepoužiteľný, asi budem fakt musieť vtedy bycikel už len tlačiť
Na tejto ceste nemám až také zlé skúsenosti. V úsekoch so 40-kou je väčšinou aj plná čiara, takže stačí jeden slušný vodič a kolóna sa nedobrovoľne vezie s ním. Povedal by som, že väčšina vodičov tam jazdí opatrne. Ale vždy sa nájde nejaký debil, ktorý preletí 80-kou. Najväčším rizikom pre cyklistu sú tam podobní hazardéri, riskantné predbiehania, autobus/náklaďák v užšom úseku vozovky, no a najväčšia hrôza sú šialení motorkári.
jasné, že hocičo pre bezpečnosť je lepšie než nič. Neviem prečo by mali cyklistovi vadiť zvodidlá ( snáď len pokiaľ nie je opitý ). Inak, koľko vodičov tam podľa Teba dodržuje v niektorých úsekoch MPR 40 km/h
maľovanie krajníc je na Slovensku hádzaním hrachu na stenu. V takom prípade sú potrebné oddeľujúce zvodidlá. Inak by to bolo nebezpečné.
Cyklisti tam chodia neraz rýchlo, to je fakt, ale úplne ich odtiaľ vylúčiť je prílišný extrém.
Tú takzvanú židovskú cestu som pochopil ako chodník z Čermeľa od Baránku na Dolný Bankov.
Sám som cyklista, ale tie lesné cestičky sú miestami veľmi úzke a neprehľadné a ako cyklista ich nepoužívam. Cyklisti tam často jazdia rýchlo, bez zvončekov a bezohľadne a ako "pešiak" som si tam niekoľkokrát vyskúšal, že je to ozaj nepríjemné každú chvíľu zastavovať a dávať prednosť okoloidúcim cyklistom. Celkovo mi to zážitok z prechádzky dosť kazilo. Ja principiálne súhlasím s vyčlenením týchto cestičiek len pre chodcov.
Cyklotrasa by mala byť od chodcov oddelená, obzvlásť v tak neprehľadných terénoch. Keď už ju nevedia potiahnuť údolím ako samostatné teleso, mohli by aspoň v niektorých úsekoch rozšíriť štátnu cestu (Čermeľ-Alpinka) pre zvýšenie bezpečnosti a namaľovať krajnice takých 50 cm od okraja vozovky.
Inak ktorá je tá Židovská cesta? Nejak si ju neviem vybaviť.
skvelý prístup, náhradu hneď ponúkajú : " Ako náhradné riešenie pre cykloturistov chceme v priebehu 1. polroka 2010 vyznačiť trasu z Baránka na Bankov po tzv. Židovskej ceste ". Akurát, že tá ešte len bude a nie je. Ktovie kedy.
A to sme my mali aj pár električiek T2 (po GO, alebo nejakej inej oprave) s čelami T3... Potom sa už vôbec nečudujem, že tí čo sa o to nezaujímajú, majú problém rozoznať ich...
Pokiaľ k tomu nemá žiaden vzťah, tak si to nemá prečo pamätať. Veď neraz som počul "také malé modré auto", tak prečo by to nemohla byť "stará červená električka", alebo "veľká zelená električka"? Pri farbách to asi aj končí a nečudujem si, keď si niekto nevšimne rozdiel v konštrukcii. Aj mne jedna kamarátka povedala, že si ešte pamätá, keď jazdili T2, pritom má 20 rokov. Pamätala si to podľa troch sedadiel v mieste, kde majú T3 priestor pre kočíky. Niekoľko T3 s takým usporiadaním tu kedysi jazdilo, tak si myslela, že to boli tie.
malý....ale čo keď to povie matka svojmu dieťaťu? matka, ktorá keď bola malá tak tieto električky vtedy končili? práveže ľudia si takéto veci zapamätajú
ja keď som bol malý tak som nerozoznával ikarus od karosy... nezaoberal som sa tým ktorý je ktorý, prišiel buď malý nový červený autobus, malý starý, veľký autobus alebo modrý na SAD-ke. Tiež som mal vadu? ?
Re #4802 Yogi616: nie je tam vodič, tak si dovolia... verím tomu ,že keby sa okolo električky obšmietal nejaký chlapík v uniforme a čapici (hoc aj MHĎak nevodič) nedovolili by si smarkači otvárať skrinky ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
m2001