Železničná trať pre osobnú dopravu na ruzyňské letisko aj s primeranými zmenami na celom úseku, dopravnými uzlami a parkoviskami P+R:
Modernizace a novostavba trati Praha-Veleslavín (včetně) - Praha-Letiště Václava Havla (včetně) https://www.youtube.com/watch?v=q4XElP4j5lg (prehľad dopravných stavieb je od času 2:00)
To ešte stále nie je električková trať – tú plánovali až pred rokom 2030 v rámci výstavby 30 ďalších tratí do roku 2030. (Zdroj: https://prazsky.denik.cz/zpravy_region/tramvaji-z-centra-na-letiste-do-roku-2030-to-bude-mozne-20170906.html ). Možno korona tieto plány z roku 2017 skreše, ale aj tak... financovať 2-3 nové električkové trate ročne je úctyhodný výkon (jedna každých 8-12 mesiacov). To je ako keby (odhadom) Bratislava chcela otvárať jednu novú trať každé 2-3 roky a Košice každých 6-7 rokov.
Ďalšie obrázky z 3D modelu vidieť na Facebooku Terra Incognita a upresnenie, že to bude na Alpinke, som našiel paradoxne iba v Novom Čase. (do vyhľadávača dajte "drezinový ovál")
Občas sa oplatí slušne odprevadiť diaľkový linkový autobus na najbližšiu zastávku, tam linku predčasne ukončiť, odprevadiť ho do areálu colnej správy a tam bus rozobrať. Fotky sú dole pod článkom. Staršie dodávky idúce z balkánu nie sú dnes všetko, čo sa oplatí rozoberať.
Vodíková stratégia – toľký nerozum... Nech nezabudnú všetko zaviesť a postaviť na vodík, a potom zistia, že získať samotný vodík je výrazne energeticky náročnejšie ako keby použili doterajšie palivá. Ale keď im to hovorí niekto teraz, tak je "proti pokroku".
V podstate to spomínal v súvislosti s vodíkovou stratégiou- na nete ja nemám odomknutý článok, ale z tlačenej verzie opíšem- "Vodíkové technológie by chcel využívať v pri zriadení vodíkových čerpacích staníc, plánuje nákup vodíkových autobusov, zavedenie hybridných električiek..." atď.
Až teraz som si všimol tvoj príspevok. Mňa tam zaujala pasáž o tom, že by mali mať spoločný areál s DPMK (garáž) a ďalej v prezentácií sa spomína Myslavská.
Hm...
mi.v
Modernizace a novostavba trati Praha-Veleslavín (včetně) - Praha-Letiště Václava Havla (včetně)
https://www.youtube.com/watch?v=q4XElP4j5lg (prehľad dopravných stavieb je od času 2:00)
Vizualizácie ukončenia trate na letisku – v prílohách:
https://www.spravazeleznic.cz/-/priprava-novostavby-stanice-praha-letiste-vaclava-havla-vstupuje-do-finalni-faze
To ešte stále nie je električková trať – tú plánovali až pred rokom 2030 v rámci výstavby 30 ďalších tratí do roku 2030. (Zdroj: https://prazsky.denik.cz/zpravy_region/tramvaji-z-centra-na-letiste-do-roku-2030-to-bude-mozne-20170906.html ). Možno korona tieto plány z roku 2017 skreše, ale aj tak... financovať 2-3 nové električkové trate ročne je úctyhodný výkon (jedna každých 8-12 mesiacov). To je ako keby (odhadom) Bratislava chcela otvárať jednu novú trať každé 2-3 roky a Košice každých 6-7 rokov.