Včera som sa kuriózne dostal k návodu na obojstrannej A4 "Ovládanie klimatizácie v autobusoch SOR 12, 18 CITY" z roku 2016. Okrem obrázkov a vysvetliviek sa v ňom píše "Podľa služobného príkazu 16/2016 je vodič povinný v období od 30.5.2016 do 30.9.2016 používať klimatizáciu pre cestujúcich pri vonkajšej teplote od 25° C a v vnútornej teplote v salóne vozidla od 28° C." Tiež sa uvádza, že nefungujúca klimatizácia môže byť dôvodom odstavenia vozidla.
Viem, že väčšina vodičov by to neurobila, ale tento postarší jednotlivec pri krátkom čakaní na červenej otvoril ľavé okienko a vyhodil na cestu nejaké odpadky. Keď autá prešli, šiel som ich pozbierať a na počudovanie bol medzi nimi aj tento príkaz z oddelenia výpravy 7.7.2016. Zaujímavé bolo, že spoj bol na ceste iba 3 minúty od svojho odchodu z konečnej. Možno nie je vybavená smetným košom.
Viem, že väčšina vodičov by to neurobila, ale tento postarší jednotlivec pri krátkom čakaní na červenej otvoril ľavé okienko a vyhodil na cestu nejaké odpadky. Keď autá prešli, šiel som ich pozbierať a na počudovanie bol medzi nimi aj tento príkaz z oddelenia výpravy 7.7.2016. Zaujímavé bolo, že spoj bol na ceste iba 3 minúty od svojho odchodu z konečnej. Možno nie je vybavená smetným košom.
KVKV
Jej atraktivita by sa zvýšila, ak by sa už niekto konečne rozhodol zprevádzkovať trať cez Hlavnú. Ako som písal, chýba tu tým schopných ludí a zázemie. Ono sa to dá, ale chce to niekoho ako p.Lehotský a jeho tým. (neveril som, že čermelská dráha , v podstate trať od nikadial nikam, dokáže takto ožiť a dokonca expandovať).
A čo vozový park? Pojazdné sú (zatial/dokedy?) len T1 a T2 a to bez systematickej údržby. Ringhofery sa pomaly rozpadajú, renovácie dvoj a trojdverových T3=???, dostavba dvojstováka =???
Určitú možnosť vidím v založení akejsi "dcérinnej" firmy - záujmovému združeniu po vzore čermelskej dráhy . Bude ?