...a niekedy je užitočnejšie, keď nastúpim v zastávke A a po pohnutí vozidla by som chcel počuť názov nasledujúcej zastávky B. A nie len to, že je napr. na znamenie.
Aj u nich je GPS. Skúsim inak: U nás sa hlásič zapína 2x, pri príjazde do zastávky (názov zastávky [Z]) a 15 sekúnd po odjazde zo zastávky (názov nasledujúcej zastávky [NZ]).
Ale u nich sa hlásič spúšťa iba raz, pri vjazde do zastávky a vyhlási Z+NZ.
Viac sa mi páči, ak sa to vyhlasuje takto naraz, pretože v Košiciach, ak počujete hlásenie NZ, už nemáte šancu vystúpiť z idúceho vozidla. V Prahe dostanete info o NZ ešte v zastávke.
Páči sa mi hlásenie zastávok v Prahe. Nasledujúca zastávka sa vyhlasuje pri príjazde do zastávky, čo je niekedy užitočnejšie, lebo cestujúci sa môže rozhodnúť pre výstup ak zistí, že pokračujúci smer mu nevyhovuje. Hodí sa to aj pri operatívnom vytvorení výlukovej trasy, viď napr. video https://www.youtube.com/watch?v=y_-GY_FCujs
Ako uviedol Lehotský, už na budúci rok príde na železnicu jedna z najväčších investícií prostredníctvom cezhraničného programu Interreg a za tieto peniaze obnovia výhybňu a chcú dokončiť staničnú budovu.
Teraz vyšla z vozovne a je to #529 má len na oknách mikulášske obrázky a na bokoch take menšie plagáty s nápisom mikulášskej jazdy a olemované svetelnými pásmi
Viete mi niekto objasnit, podla akeho kluca sa davaju tukace pre nevidiacich na prechody?
Novo osadene semafory na Nemcovej X Watsonova: Na prechodoch s Watsonovou su modre krabicky na ktorych je aj tlacitko prechodu a subjektivne je lepsie pocutelny, na prechode s Nemcovou je len hlasny tukac hore na semafore bez gombicky.
veteran