Ja by som sa vykašlal na chytanie sa za slovíčka,ale radšej by som domontoval do T6A5 a KT-čiek kúrenie na podlahu (tie krabičky). Ale na to zas niesú peniaze fňuk.
Somarina .. Jednotka aj dvojka je rovnake. Ked je tam predsa chladno, tak automaticky je jasna odpoved, ze treba viac kurit.. Ci by bodla vyssia, alebo ci by URCITE bodla vyssia. .. To urcuje uz prva veta, VO VOZIDLACHJE CHLADNO ...
KTčko je riešené ohľadom toho dosť blbo a k tomu je to dlhý voz, tak je to tam aj problém vykúriť. Tam ide kúrenie zo stropu a keďže teplo sa zvyčajne drží hore, tak spodok nebude teplý určite.
A taktiež netreba zabúdať nato, že električky (a aj trolejbusy) si nemôžu zapnúť temperovanie kedy chcú ako je to u autobusov.
Áno v T3 je teplo,pokiaľ vodič zapne kúrenie a človek sedí hneď pri špirále,ktorá je funkčná. Takže polovica tela je v teple a na druhú polovicu ide chlad z nedoliehajúcich dverí brrrr.
Anketu som založil ja a dennodenne cestujem MHD. A to každým jej druhom. V električkách typu T3 je veľmi teplo. V T6A5 nie je veľmi teplo a v KTčkách je zima.
Rozidel tam je:
- Vo vozidlách je chladno. Teplota v nich by mohla byť vyššia.
(je tam chladno, teplota je postačujúca, ale bodla by vyššia)
- Vo vozidlách je chladno. Teplota nepostačuje.
(je tam chladno a určite by bodla vyššia teplota)
- Vo vozidlách je zima.
(je tam vyslovene zima)
master5228