Discussion Forum › Off-Topic Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Na košickom paneláku vyrastú tri drevenice
http://kosice.korzar.sme.sk/c/6345020/na-kosickom-panelaku-vyrastu-tri-drevenice.html

"Nie je to žiadny donquichotský projekt, ale stojí za ním napríklad aj vedenie EHMK a podporu projektu vyjadrila aj Slovenská národná galéria.“"

Už som sa zľakol, že vedenie €HMK stojí v tomto bokom. To by bolo ozaj prekvapenie...

"Nadviazať nejaký dialóg a klásť otázky." Skúsim položiť jednu jedinú: Autor je OK?

Predám 3 izbový, prerobený byt v OV s loggiou a vlastnou stodolou na streche. Zn. možnosť chovu dobytku a hydiny.

A tie ošarpané panely tomu dodávajú ozaj punc.
Reply on: Isidor #8167:
No nie je to tak vacsinou? Ze po strete auta a elektricky je auto na srot zatial co na elektricke je par skrabancov+nejaky skryveny kryt okolo podvozku a to je vsetko. Nehovoriac ze elektricky maju vpredu spriahadlo co je no dost silna zbran, ktora bez problemov niekolko krat prerazila dvere auta a vodica rozkuskovala. Cize aj keby karoseria nebola taka pevna stale bude mat pri celnej zrazke drasticke nasledky.
Ináč, včera rozoberali prístrešok zastávky Pereš, rázcestie smerom do obce (ak si dobre pamätám)... ?
Reply on: Alco #8165:
s tou košickou sa to porovnávať nedá, 525 narazila do autobusu určite v nižšej rýchlosti ako tá pražská... a bol by so zvedavý (nechcem to privolávať) ako by po takom bočnom náraze dopadol NP autobus (taký tedom napríklad)
Reply on: Alco #8165:
Nie je dráhové vozidlo ako dráhové vozidlo. Pre električky platia úplne iné normy na pevnosť skrine, než pre železničné vozidlá. Predsa len, podmienky aj početnosť kolízií v mestskej premávke sú úplne iné, než na železnici v 120-160 km/h. A nikto nechce, aby po strete električky a automobilu ostala električka so škrabancami, kým auto skončí na šrot (vrátane vodiča). Deformačné zóny oboch vozidiel musia pracovať podobne.
Čo je, mimochodom, jeden z problémov pri zavádzaní "tramtrainov" - ako zostrojiť vozidlo, ktoré bude schopné premávky aj na železnici (a nerozpučí ho prvá zrážka ako papierový model) aj v uliciach miest.
Podobný prípad sme mali pred pár rokmi v KE. Do 525 narazil medzimestký autobus pri Všeob. poisťovni, keď vychádzal z parkoviska (o Gayparku sa ešte ani nehovorilo). Zaujímave je, že 35 tonové dráhové vozidlo pri zrážke s bežným autobusom vyzerá ako po zrážke s tankom, v oboch prípadoch električka bola viac poškodená. V Prahe to vyzerá na vyradenie celého článku, u nás to dokázali dať dokopy pomerne slušne.
Reply on: Dispecer #8160:
nie, nebol som – bolo to v tom
Dnes okolo desiatej doobeda pred zastávkou Prešovská v smere Na Lingov stála plynová karosa ,vedľa v pruhu odhodené osobné auto a na zastávke ďalšie osobné auto + dve policajné autá s majákmi.
Reply on: TA #8159:
Si prihlásený?
prečo sa stratili farební smejkovia hodnotiaci príspevky? Či to sa len mne nezobrazujú?
Reply on: Isidor #8157:
V tom prípade to bola #2003... ?
Reply on: VLK #8155:
Číslom som si istý neni, ale bol to vlnkoidný sólo trolík včera na L71 o 21:43 z KVP, MiÚ smer Lingov (poradie 7109?)
A označovač pri stredných dverách robil aj farebné efekty (viď #8156) okrem kurzorových ?
Reply on: VLK #8155:
Keď už tak nahlasujeme... #5216, stredné dvere, označovač s displejom invertoval farby... ?

Isidor išiel tuším #2002 a je to pri posledných dverách... ?
Reply on: Isidor #8153:
treba nahlásiť vodičovi... ale mne môžeš aspoň prezradiť číslo vozu a pozíciu, kde to je a dáme vymeniť ?
Reply on: Tatranka #8149:
súhlasím, vyzerá to lepšie, ale prakticky je to úplne jedno, keďže hmlistý termín sa stále posúva. Rovno posunúť na 2050 a máme kľud, a to som ešte optimista.
Lovenie kurzora na gameboyi aneb snaha kúpiť si iný než predvolený lístok ?
http://www.youtube.com/watch?v=AaY-cvC7myw

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.