O.K. ale keď raz dostaneš objednávku a jeden reklamný leák do každého voza, tak ho musíš ať do kždého a nie, že to vyrovnáš tým, že do jedného dáš také letáky dva. A je jedno či takáto objednávka niekedy prišla ty musíš rátať vždy s tým, že príde.
Tieto panely využíva aj DPB. To, že Recar si nerobí svoju prácu dobre to je zas druhá vec.
Radsej by mali davat reklamy do existujucich panelov a nie davat panely do novych vozov, kde aj tak dva roky nebude jedina reklama. Vyuzitie panelov je niekedy fakt 0%...
Frenky: mysli si o mne co chces aj to, ze som decko (a viem, ze si to myslis!!!) ale nic som neskopiroval, vsetko som pisal z hlavy a este aj z wapu sa to okopirovat neda!!! Pokial viem ja tak zadrety motor alebo cosi take mala 4400!
preco som mal pocit, ze 4802 stala pre zadrety motor? Asi si budem musiet doplnit moje znalosti 4.DPA
Inak myslim, ze 2 ev. c. uz nema, ale zato ma cervene spatne zrkadla... ?
herr Oberwebmaster mi hovoril, ževraj tu má nejaký príspevok, v ktorom nadáva na súčasné chrono. Nejako ho nevidím... ? ? Ale aj ja chcem RADIKÁLNE PROTESTOVAŤ PROTI DEMOTIVAČNÝM CHRONOMETRÁŽAM! Ide napr. o inky 70, 71, 75, príp. 84 a ďalšie. Oveľa väčšie "nebezpečenstvo" je skryté v chronomterážnych pásmach "b" a "c", ktoré sú v mnohých prípadoch nedostatočne odlíšené od pásma "a". Pričom premávka je podstatne redšia. Podstatný fenomén sú aj "posledné kolá."
Ináč sa stretávame s veľkým rozdielom jazdných dôb v sedle a špičke. Takto sa dodnes stretávam s náskokom 2 - 3 minúty.
Reálny zážitok z tejto zimy (december): Išiel som jednou linkou( trasa nad 30 min.) Bolo okolo 21. hod., prac. deň. Keď som nastúpil, mal dotyčný +1. Keď som vystúpil , mal +5 (!) (Pomalá chronometráž, jazda rýchla, ale nikde nešiel na červenú, a čakal dobiehajúcich + prestup BEUSákov zo služ. spoja)Potom ako som vystúpil som čakal tých 5 minút do času, keď mal mať reálny odchod. A teraz pozor: dve minúty nato došiel jeden pán, a pýtal sa, či ten spoj išiel. ovedal som mu že už hej, hoci mal mať odchod až o 3 minúty (lebo išiel na +5) Ten dotyčný neváhal a doslova za paar sekúnd išiel okolo taxík, ktorý si stopol a nastúpil doňho. Poto už som len počul, ako sa nechal odviesť na zastávku MHD, kde by ho doviezol ten spoj. ? Keby išiel presne.
Zdenko: na 180/2 chdí vždy 4089. Je po GO v takom istom prevedení ako 1128, 2119, 2137, 3020, 3185 a 3189. (všetko reko Starko Molava n. Bodvou) ((To v katalóu wozow neni, že domovská linka 4089 je 180/2? Na 180/1 chodí , myslím, 4093 (alebo 4095) ☺ ?
Mike
Ináč sa stretávame s veľkým rozdielom jazdných dôb v sedle a špičke. Takto sa dodnes stretávam s náskokom 2 - 3 minúty.
Reálny zážitok z tejto zimy (december): Išiel som jednou linkou( trasa nad 30 min.) Bolo okolo 21. hod., prac. deň. Keď som nastúpil, mal dotyčný +1. Keď som vystúpil , mal +5 (!) (Pomalá chronometráž, jazda rýchla, ale nikde nešiel na červenú, a čakal dobiehajúcich + prestup BEUSákov zo služ. spoja)Potom ako som vystúpil som čakal tých 5 minút do času, keď mal mať reálny odchod. A teraz pozor: dve minúty nato došiel jeden pán, a pýtal sa, či ten spoj išiel. ovedal som mu že už hej, hoci mal mať odchod až o 3 minúty (lebo išiel na +5) Ten dotyčný neváhal a doslova za paar sekúnd išiel okolo taxík, ktorý si stopol a nastúpil doňho. Poto už som len počul, ako sa nechal odviesť na zastávku MHD, kde by ho doviezol ten spoj. ? Keby išiel presne.