Zaujímavé, že každému sa zdá byť čudný názov Jaskový rad a nikto sa nepozastavuje nad názvom Jaskov rad ? . By ma zaujímalo, kto to mohol byť, taký Jask, Jasko, či Jaska ?.
No ja som momentalne rad, ked tade idem na biku ze ma nieco nezramuje. Na niektorych usekoch sa totiz neda jazdit po tom pidichodnicku
Galiyosha, Andy: Vdaka, asi to naozaj bude Jaskovy, nikdy som si nebol isty.
galyosha: Myslím, že ano. Lebo tak isto ako je v UP tá cesta, počíta sa na nej aj s T-Busmi.(L209 ? )a navyše, už dnes sú stlpy na trol. vedenie na Vlárskej na nadjazde
V opacnom smere by linka mohla premavat cez Kolibu. ?
Inak ta ulica sa vola Jaskový rad. Znie to cudne, ale je to fakt.
Myslite, ze ked sa konecne niekedy dobuduje tych par chybajucich metrov Vlarskej a rozsiri sa potrebny usek Bardosovej, budu tade chodit dratolezy na Kolibu?
Navrhuem skor predlzit sucasny rakovinabus cez Jaskac az na Kramare. Proste za zastavkou OD Slimak by neodbocil na obratisko, ale krizoval by obe trate (vlak & tramvaj). V opacnom smere by odbocil na Raciansku a pri Riazanskej otocil doprava a potom sa napojil na trasu smerom do Auparku. Cez jaskac by isiel na Kramare, odtial by mohol ist na Pantronku. Ale je to sci fi a blbost. Nechcem vediet ako by vyzeral jaskac po par rokoch premavky tazkych autobusov. Vyrazne by to inac odlahcilo linku 204.
aj ja by som suhlasil s linkou po Jaskovom, stačil by tam SOR, alebo ešte niečo menšie, keby také DPB vlastnil (SOR 7.5 ? ). Chodil by napr. po trase: konečná niekde okolo Patrónky, alebo na Kramároch, potom Stromová, J. Rad, Pionierska a OD Slimák. Lenže to by bol taký Rakovinabus, lebo by vozil Nemocnicu Kramáre, mal by int. okolo 20 - 30 - 40 min. s dvoi, resp. tromi poradiami. Ale najväčšie "riziko" by bolo v tom, že by ho využívali, či skôr "zneužívali" ľudia na dopravu z/na Kramáre a odtiaľ ku Slimáku + prestup na električky smer Rača+59+75. Alebo by prestúpili na 50ku, alebo v špičke na 198. Ale to by bol výrazný odliv ľudí z Trolejbusov 204 a 209, príp. z busov 63, či 32. Na Račianskej by to využívali namiesto električiek. Lebo doprava tuto novou linkou by bola asi rýchlejšia ako po Pražskej a Šancovej (gumokolisti to vedia dobre) ., a ešte ak máte prestupovať na Račku alebo na Trnku na električku smer radiála. A tak by sa z pohodovej midibuslinky mohol stať vyťažený spoj. ?
Tomáš
Nieco pre vas:
http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=1294029
?