Keď je sucho, tak piesok nepotrebuješ. Prípadný sklz, či šmyk sa dá vyrovnať prácou s riadiacou pákou. Sú miesta, kde to šmýka vždy (napríklad oblúk pred Záhumenicami smerom na Komisárky, alebo samotná zastávka Záhumenice), tak proste zadám výkon len jemne a idem do výbehu. Rovnako pri brzdení.
Piesok sa ti môže minúť aj počas jazdy, najmä ak sú nepriaznivé adhézne podmienky na trati. Mne sa nikdy nestalo, aby sa minul piesok vo všetkých piesočníkoch, ale keď sa šmýka, bez piesku by sa rozhodne nemalo jazdiť. Myslím, že ak sa táto situácia ohlási na dispečing, tak rozhodne ťa nepustia jazdiť bez piesku.
Ja by som povedal, ze to suvisi s Dubravkou, Lamac s D2 nepriamo pomaha, most SNP, Staromestka, Patronka, Prazska, vsetko su to v rannej spicke dost plne lokality a teda aj zapchy..
Vsetko ti podla mna dosli zmeskane spoje na trase..
Ako som vcera pisal, detto je to aj Kosicka, Dulak, Zahradnicka, Mileticka.. zmeskana 68ka tiez takto vlacikuje spolu so zmeskanou 50kou pomedzi to. Dnes rano stali v kolone uz od Dulaku smer Mileticka 50 a 68 od zastavky..
Je to bohuzial bezny trend uz... treba si najst alternativne trasy, ak sa da..
Hálova: na zastávku došli naraz v poradí 83, 84 a 83.
Čo je príčinou tohto extrémneho vláčikovania? Lebo je fajn, keď človek príde na zastávku a prídu mu tri autobusy, ale predtým je tam 15 minútové okno, čo je v špičke trošičku problém.
S tou B kabínou nesúhlasím. Pravidelne obsluhujem ako druhý na A kabínu. Ak voz predomnou zastaví normálne pri označníku, tak na A kabínu ako druhý máš kontakt priamo nad sebou. Máš teda dosť priestoru sa rozbehnúť a stlačiť “výhybka 1”.
A často sa to neoplatí, lebo kým si ľudia zahľadení do telefónov všimnú, že si zastavil ako druhý, tak je prvý voz dávno preč, potom sa k tebe “rozbehne” 30 ľudí.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
3pa3ck3