Obruče alebo monobloky - v každom prípade treba mať naplánovaný servis, rozpočet na servis a včas ukončiť výberové konania. Pracoval som vo verejnom sektore v zahraničí a tam sa riešili tieto veci cez "volume purchase agreement" - za dohodnutý tarif na dlhší čas a pred koncom kontraktu už bolo ukončené verejné obstarávanie pre ďalší kontrakt. Električka je moc drahá hračka aby stála a čakala, takže aj opravy po nehodách a vandalizme by sa dali riešiť takto.
DPB: Linky 90, 91 a 191: obojsmerne prerušená premávka na Balkánskej ul. Linky neobsluhujú zastávky Kovácsova a Ovocná. Zastávka Vývojová je obsluhovaná v náhradnej polohe (pri cukrárni).
Áno, vydržia dlhšie ale potom musíš meniť celé koleso, nielen obruč. U železníce sú monobloky vzhladom na rýchlosti a prenášané sily jasná voľba, u električky si nie som istý.
DPB: Linky 42 a 47: obojsmerne prerušená premávka na Hodžovom námestí. Linka 42 premáva medzi zastávkami Autobusová stanica cez Karadžičovu, Legionársku, Šancovú a od zastávky Sokolská po svojej trase. Linka 47 medzi zastávkami Kvačalova (A) cez Karadžičovu, Legionársku, Šancovú, Pražskú, Hroboňovu a od zastávky Lovinského (D) po svojej trase.
Včera ležal stĺp semaforu pre chodcov oproti hostincu Rýchlik (na južnej strane Šancovej) vo vodorovnej polohe, takže tú opravu asi nevedia urobiť obratom.
tiny111223