Nove vozy uz ani neostanu velmi na ine trate. Len L61 ranna vyprava v sk.dni zozerie 13 vozidiel z 23ks 27tr. No pri L40 nepredpokladam uz posilnenie CP / len predlzenie trasy co bude tak max 8 vozov.
Stále sú dva vozy pravidelne v premávke. Je minimum ľudí s papiermi na tieto vozy, z toho ešte menej s nimi chce jazdiť. Kým to jazdí, je nutné na to zaškoliť nováčikov, nech je aspoň nejaká personálna rezerva. Navyše, chodbové reči vravia, že sa nepočíta s novými vozmi na Dlháče.
Nejak som tú TeBeCeho odpoveď prehliadol. No na Mierovej orez stromov už skončili. Ale jediné šťastie je, že tento týždeň je dosť chladný, takže nevadí, že na L42 jazdí to najhoršie čo našli v podaní SORov. O funkčnosti klimatizácie v tých haraburdách veľmi pochybujem. Tu som si zvykol už na klimatizovaný komfort v trolejbusoch a keďže pri mojich cestovných cieľoch je autobus v minimálnej miere používaný až na zopár jázd na L70, tak ani netuším čo za haraburdy sú tie SOR autobusy po rokoch. Aj na tej L70 mám väčšinou šťastie na novšie Otokary.
Keby znepokojené matky venovali toľko energie do výchovy detí, aby neboli v živote nepoužiteľné, koľko venujú do vecí do ktorých sa absolútne nevyznajú.
Ide tam "iba" o výmenu kanalizačného poklopu, napr. 2.8. o 18:00 vybúram poklop, osadím nový a zalejem vrecovaným betónom, 3.8. o 6:00 vysypem vrecovaný asfalt a ranná špička by bola už bez obmedzenia
V smere Pražská sa od zastávky Račianske mýto (linky 63, 64...) zhruba po odbočenie na Ľadovú jazdí len v pravom jazdnom pruhu, v ľavom pracujú cestári.
N/A