Reply on: Max #169892:
Ako tak pozerám na to, číslo 61, mám pocit, že zmena typu písma, aby sa nemýlili čísla 6 a 8 spôsobila, že teraz sa tá 6 z diaľky podobá na 5. Prečo nemôže mať taký tvar ako tu v diskusii? To sa na diaľku nedá pomýliť s ničím.
.
birch
Ja by som navrhoval buď: pridať možnosť jednosmerného odbočenia z Amer. nám. na Štúrovu , čo by pri minimálnom polomere oblúka cca 20m (toľko majú myslím vnútorné koľaje obratísk) znamenalo posun električkovej zastávky Americké námestie o nejakých 20m proti smeru trasy a úpravu peších trás. V takom prípade by však električková zastávka Americké námestie mohla byť iba pre jednu súpravu.
Druhá alternatíva by mohla byť jednosmerná odbočka z Krížnej cez Májkovu k Blumentálu (iba týmto smerom, prípadne aj na Radlinského).
Tretia alternatíva by mohla byť dodatočná obojsmerne dostupná koľaj (na systém Molecovej, iba v dĺžke plnohodnotných 70m) na Krížnej medzi Trnavským mýtom a Legionárskou, ktorá by plnohodnotnejšie než iba koľajová spojka umožnila riešiť plánované výluky, vybrané výjazdy / dojazdy do Ružinova obojsmernými vozidlami a mohla by sa hodiť po dobudovaní trate cez Košickú -> mohlo by byť praktické viesť linku Molecova - Šafárikovo nám. - Košická - Trnavské mýto obojsmernými vozidlami. Obávam sa totiž, že akokoľvek bude vymyslený triangel pri Saleziánoch, nebude umožňovať vzájomné prestupy medzi linkami (tak ako pri Saleziánoch ani teraz nezastavuje L50).