Určite to nebolo organizáciou dopravy, zas na tom dispečingu tiež nie sú hlúpi. Rovnako nebol na vine vodič ZV, ten mal pokyn jasne daný, ukončiť hradenie 18:03 pri Slimáku. Nemal ako vedieť, či voz, ktorý hradil, nepríde až po ňom a napojí sa s meškaním, alebo už z tej zastávky odišiel, alebo sa napojil svojvoľne niekde inde, jednoducho s ním nemá vizuálny kontakt.
Jednoznačne je na vine vodič 98/3-2862, ktorý bol hradený a mal sa napojiť 18:03 pri Slimáku (tak, ako sa uvádza aj tu vo výprave). Evidentne tak neurobil ("šak načo tam pôjdem, keď som hradený") a ušetril si cestu a čas tým, že šiel rovno na Novú dobu. Treba napísať sťažnosť a treba požiadať aj jeho nadriadených, aby mu ozrejmili, že v prípade prestoja sa má riadiť pokynmi dispečingu, prípadne výpravcu, nie podľa vlastného uváženia.
Oceňujem takú organizáciu dopravy kde ZV (2225) hradí 98 z Petrzky po OD Slimák, tam vylozi ľudí, a voz, ktorý hradil sa napoji od Novej Doby do Petrzalky. Ešte že do toho ZV pristupovali aj ľudia z Polusu a Kukucinovej, ktorí tak môžu čakať pri Slimaku na ďalšiu 98, a to úplne slobodne, bez akéhokoľvek obmedzenia. Snáď išiel ten ZV hradiť električky, alebo tbusy, alebo inú linku s veľmi riedkym intervalom
Smiem sa spýtať, zo zvedavosti, nie som v kontakte s nikým z fachu - na čo vykapávajú zvyčajne tie karosy? Zovrie voda? Skraty v elektrike? Problémy so vzduchom? Či pre istotu všetko?
Klasika, odbočil na zastávku a neskoro zistil, že cesta za ňou nepokračuje. Už boli aj takí, čo dokázali potom ešte preletieť aj cez to priecestie do saleziánskeho dvora (na fotografii)
3pa3ck3