Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
4,11,2019 som s manželkou cestoval L205 z mesta smer Trnávka, prestupovali sme pri Klientske centrum na L39, ktorá išla za nami, ktorá nepočkala na prestup, dokonca predbehla aj L205, z ktorej sme prestupovali. ďalší deň5,11,2019 manželka absolvovala tú istú cestu, príbeh sa zopakoval. Taktiež som bol svedkom. vystupoval som z L61 ,súčasne prišla za nami L63 smer Lamač pri klientskom centre na Trnavskej, kde jeden pán išiel na L63 smer Lamač , tá však nečakala na prestup a zavrela dvere pred cestujúcímí. tieto prípady sa dejú aj na iných zastávkach. Robil som vodiča mhd aj ja za socializmu, kde sme sa nesmeli vzájomne predchádzať ako vozidlá mhd. Vodiči sú nervózni a zvonia ešte pri vystupovaní cestujúcich, pričom vonku stoja ľudia čo chcú nastupovať. Tak sa stáva, že nás aj privierajú do dverí. podeľte sa so skúsenosťami, aby sa to zlepšilo.
Prave sa to pohlo. Na vine bola 7424, dovod netusim.
Aktualne stoja elektricky na Nam. SNP. Nejaka L9 stoji na zastavke na vystraznych. Za nou su dva dalsie vozy, pricom posledny blokuje prejazd L3 smerom na Kamenne, takze sa stoji obojsmerne
Reply on: Petto #168174:
Zrejme si nesie nomen omen svojho evidenčného čísla.
1203 ma otrasne zvuky za jazdy, hlavne pri rozbiehani. Takto uz kolko jazdi ?
Reply on: MatejBA #168172:
Na kolko ? na tyzden ?
Reply on: TeBeCe #168170:
Neverim, ze sa im podarilo opravit (skoro) vsetky 25Tr - zazraky sa deju 😃
Reply on: Public Transport #168169:
Lebo na rozdiel od väčšiny školských spojov, toto nie je prejazd zo žiadnej inej linky - vodič vykoná iba ten ranný školský spoj, takže si tam teoreticky môže zobrať vozidlo, aké chce. A pre tých 5 autobusov (Sor C10,5 s ev. č. 33xx) s výnimkou 901 (a možno 801?) nie sú už žiadne vhodné služby, kam by sa mohli vypravovať, tak ich dávajú tam. Všetky ostatné vozidlá sú aktuálne potrebné na bežné prevádzkované linky.
L33 uz dva dni cela retro ako za starych cias 🙂
Public Transport

Public Transport

Neviete niekto prečo sa na školský spoj 17 vypravujú regionálne autobusy?
Reply on: volod #168167:
dúfam že ten motor zhasol už nadobro 😁
1632 skončil na zochovej, linka 31, zhasol motor úplne, ani dvere nešli otvorit
Reply on: Public Transport #168164:
Predpokladám, že Dopravný podnik zabezpečil informovanie cestujúcich o náhradnej doprave X5 pod Most SNP. Elektronickými tabuľami sú už zastávky vybavené.
Inak potom neviem, prečo si myslíš, že každý má poznať miestne dopravné zvyklosti. 😉
Prosím poctivého nálezcu, aby sa mi ohlásil, ak našiel svetlomodrú dámsku pletenú baretku s kvetinovou ozdobou z vlastnej priadze a bielymi perlami. Čiapka mi zrejme spadla na sedadlo alebo podlahu pri stredných dverách autobusu č. 21 v pondelok, 2. decembra okolo 17:17 na zastávke Franza Liszta, smerom do centra. (Vystúpila som bez nej kvôli taškám a autobus odišiel.) Bolo to v deň prvého snehu v Bratislave a v meste fúkal veľmi silný, nárazový, mrazivý vietor. Čiapka bola takmer nová a veľmi mi chýba! 😞





Public Transport

Public Transport

Reply on: Johny D #168163:
Mňa fascinuje ako všetci stoja na električkovej zastávke Molecova a nevšimnú si, že žiadna električka po nich už nepríde keď "obratisko" je prázdne.
X5 predlzena pod Most SNP, na Botanickej je auto v kolajisku
Reply on: ceres #168160:
Dúfam, že ti moja odpoveď trochu pomohla. Ak máš ešte nejaké otázky, tak sa kľudne opýtaj, ak budem vedieť odpoviem
Reply on: 8437 #168159:
Vďaka za obsažnú odpoveď! Ja som ani nechcel naznačovať, že by Tvoja odpoveď bola uštipačná, len som si spätne uvedomil, že moja laicky prostá mohla byť vysvetlená aj ako rýpanie a šlo mi o to, že pokiaľ by náhodou výsledky z merania boli teraz na hrane - ale dostatočne dobré na to, aby sa to prevzalo - či to tak zostane aj v letných horúčavách (a keby náhodou nie, čo potom s tým)...
Reply on: ceres #168158:
Prepáč ak sa ti zdalo, že som odpovedal uštipačne, ale to nebolo mienené. Stožiare sú dostatočne vzdialené od seba. Ak sa ti zdá, že inde, kde je vedenie uchytené na osvetľovacích stožiaroch je to bližšie, tak áno lebo tie sú cca 25m od seba a v trati ak ti to dovolí stúpanie tak môžeš ísť na cca 40m. Trolej je napínaný závažím, takže sa pri rozdieloch teploty rozťahovanie a sťahovanie kompenzuje. Ale napriek tomu vrchári chodia kontrolovať napnutie, aby sa zamedzilo veľkému previsu, alebo šponovaniu.
Čo sa týka lámania zberačov, to je kapitola sama o sebe, áno môže to byť chyba na vedení, ale aj jazda vodiča, alebo aktuálny stav zberača.
Dnes sa mi dostali do ruky meracie protokoly z prvých meraní z 28.11.2019, a tam je jednoznačne vidieť, že výšky, kľukatosť a sklon sú vynikajúce, ale rázy pantografu do vedenia sú vysoké a ako príčina je štrk a betón na koľajniciach a v žliabkoch. Cez víkend to mala stavba vyčistiť a dnes sa to meralo znova. počkáme si na protokoly a uvidíme čo tam bude.

Ak máš záujem stretnúť meraciu električku v noci na Starom moste, tak predpokladaný nočný výjazd do Petržalky je v pláne 12.12.2019. Ak sa potvrdí tento termín, tak ho sem napíšem.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.