Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
tuší niekto ako bude najbližšie 3 mesiace vedená doprava od Rajky do Petržalky namiesto Os vlakov dopravcu GySEV? Od zajtra má začať totiž 3 mesačná nepretržitá výluka trate Hegyeshalom-Rajka. Idú opravovať most pred Hegyeshalomom, kde je zavedená rýchlosť 5 km/h pre jeho už takmer kritický stav. Budú zavedené autobusy? Tuší niekto?
No ešte som hľadal skôr než som toto odoslal....a našiel som toto:
Železničný manažér infraštruktúry GYSEV nás informovali o plánovanej výluke na trati Hegyeshalom – Rajka. Na uvedenej trati bude prebiehať oprava mosta v plánovanom termíne od 7,30 hodiny dňa 30.07.2018, nepretržite do 24,00 hodiny dňa 28.10.2018. Osobná doprava v úseku Bratislava-Petržalka – Rusovce – Rajka nebude obmedzovaná, v úseku Rajka – Hegyeshalom bude zabezpečená náhradnou autobusovou dopravou. Nákladná doprava je presmerovaná v rámci platnej zmeny GVD.
Náklady teda cez Komárno-Komárom ale kde budú motoráky jazdiace medzi Pta a Rajkou tankovať naftu za tie 3 mesiace kedže budú "odrezané" od siete MÁV? Možno budú chodiť do depa Ba hlavné jedine.....
Tie CP električiek od 4.8.sú presne tie čo platili minulé leto.Okrem linky 7, tá pred rokom nepremávala.

Samozrejme že ich zasa nenapadlo zreálniť jazdné časy! Bude sa vetrať naďalej.
Cca 19:50 videný záložák 6101 na Gagarinke smer mesto na linke 202
Reply on: LUKY 87 #164217:
Ja by som nevenoval žiadnu pozornosť novým CP na tejto stránke, veď vyzerá to podľa nich tak, že všetky poradia na 8 budú vypravovať Krasňany a tam budú aj nízkopodlažné električky. A aj na linke 9 sú dosť pochybné CP.
Vyzerá to tak, že od septembra po 19h už nebudú na L8 garantované nizkopodlažné vozidlá.
Reply on: LUKY 87 #164213:
jasne, zvyk z mojich mladých čias ?
Reply on: TomJ #164214:
Čo som zachytil tak odstavená #6632 by sa mala čoskoro vrátiť do premávky. Takže uvidíme v ďalších dňoch...
Reply on: trolejbus6207 #164212:
Skôr tipujem, že 6621 aj 6632 sú pokazené. ?
Reply on: trolejbus6207 #164212:
Myslel si 203?
Dnes troloSOR-y 6819 a 6829 na 213/8 a 213/9, žeby nová kultúra na trolejbusových nočákoch? ?
Reply on: mathre #164210:
Ja sa pýtam, aká pridaná hodnota by vznikla nasadením plesnivých TEDOM-ov a malých BN-kových SOR-iek, držaných len ako záloha (navyše echt šotosystémom "od každého typu pár) oproti NB-čkovým klobásam, ktoré PROSTE SÚ (a budú).
Reply on: S499.1023 #164207:
U vás myslené v BA nakoľko sme na BA fóre a oproti tým Pražským.

Šak ale NB18 nikto nepredáva ani nevyraďuje, tak načo toto porovnávaš?
Reply on: volod #164204:
Podľa správy na DPB by mala ísť po Pilárikovej na nadjazd ponad Staromestskú a odtiaľ cez Hodžovo námestie na Palisády, a jazdiť by po tejto trase mala už od stredy.

https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=1ZP0SrKjb01fkUo75J4-TQyAQE1VUX9G2
Reply on: S499.1023 #164207:
Ono nebolo by potom lepsie drzat SU15 v studenej zalohe, ked sa vyradia po nakupe novych SORiek (teda pardon, novych klbakov)?
Reply on: mathre #164206:
"Stačí si porovnať stav prvosériový Soriek u vás oproti tak isto starým v Prahe" - mám si porovnať stav SOR-iek v Prahe a v Prahe (žijem v Prahe) 🙂?
Takže miesto plesnivých 18,75 m SOR-iek by si držal v zálohe plesnivé TEDOM-y a BN-kové SOR-ky?
Reply on: S499.1023 #164205:
Pokiaľ neplatíš za nájom miesta na parkovanie tak možno ani nie.

Netvrdím, že nechať všetky vozy, ale zopár napríklad po 2-3 z každého nechať mohli. A áno viem, že platíš poistky, daň z vozidla a podobne ale nemyslím si že tie náklady sú tak vysoké aby prevýšili zvýšenú spotrebu klbových vozov oproti 12 metrovým. A to sa nebavíme o prípade raz do roka. Lebo v tom civilizovanom svete to funguje trošku inak čo sa týka údržby a starostlivosti o vozidlá. My sme bohužiaľ na Slovensku a obzvlášť v Bratislave, kde nič také nie je.

Stačí si porovnať stav prvosériový Soriek u vás oproti tak isto starým v Prahe a je vidieť dosť veľký rozdiel a to netreba ani vidieť do útrob motorovej časti a podobne.

Momentálne som vo Viedni a tu sa nehambia jazdiť s 10ročnými MANmi na CNG pohon ale sú v takom stave, že Bratislavské Urbany sa môžu oproti nim schovať.

A tie čo vyradili odkúpil Blaguss a jazdí s nimi linky MHD ktoré má v pôsobnosti, lebo o tie vozy bolo tak starané, že im nič nechýba.
Reply on: mathre #164202:
V civilizovanom svete je normálne, že vypadnuté vozidlá sa hradia podľa možnosti vozidlami vyššej kapacity. Držať x rôznych kapacít v studenej zálohe kvôli občasnému nasadeniu je určite menej efektívne, než občas dať na sólo poradie klb.
od dnes uzatvorená Kozia ulica medzi Konventnou a Panenskou pre všetku dopravu (dá sa odbočiť len na Konventnú a odtiaľ na Staromestskú), prístup do ulice majú len mechanizmy, začala sa ďalšia etapa opravy plynovodu, ešte bude jedna etapa (uzávera) od Konventnej po Pilárikovú (Staromestskú, hotel Falkensteiner). Linka 147 chodí zrejme po Zochovej, keďže je táto ulica teraz ako jediná prejazdná v smere od Staromestskej hore na Palisády.
4251 bol zrejme tiež presunutý z Petržalky na Trnávku.
Reply on: mirec240 #164199:
A sme pri tom, na čo by boli tie BNkové Sorky a Tedomy čo sa predávajú dobré. Miesto toho aby nejaké nechali tak na štandardné poradia vypravia kĺby a tým si zvyšuje DP náklady. Úžasné hospodárenie a premýšlanie.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.