Reply on: Mike #160564:
Ved tak som to myslel , nejakých 10ks novych suprav na L8, 10ks na predlzene 1,3 + Xks za rozpadnute K2S v roku 2020. Uvidíme co este parkovacia politika porobi s pomerom MHD vs. IAD do roku 2020. 60ks by boli sice fajn tiez, kedze by sla zrejme aj polka suprav T6 prec,ale vyslovene nutne to nie podla mna. Ked uz podpora elek.trakcie tak radsej podpora baterkových troflov ako 60ks tramvaji.
Mhr1
A vďaka naprosto nekompetentným novinárom potom môže pán primátor tlačiť verejnosti do hlavy kapustu o nevhodnom rozchode. Väčšina z nás, čo sem prispievame, by sme vedeli rozhovor s pánom Nesrovnalom urobiť lepšie a "srovnať" ho. Kedy si novinári uvedomia, že rovnaký ("zlý škaredý") rozchod majú v Bazileji, Zurichu i Ženeve, v Záhrebe i v Lodži, v desiatkach nemeckých miest, že vo Valencii na 1000 mm jazdia nielen električky, ale aj metro a prímestská doprava, že Linz jazdí v pohode na 900 mm a prímestské vlaky v Stockholme dokonca na rozchode 891 mm, a to rýchlosťou 80 km/hod. A to nehovorím o "Kapskom" rozchode 1067 používanom v južnej Afrike pre železnicu a rýchlosti nad 100 km/h.
A prestavba 1000 mm => 1435 mm?
Chemnitz: Dokončené za cenu zrušenia mnohých tratí, neprestavalo sa všetko.
Liberec: Mestská trasa železničný rozchod, do Jablonca 1000 mm. Cca po 30 rokoch prestavby. To naozaj za to stálo???!!!
Sofia: Dva systémy, železničný rozchod i električkový... Tiež po viac ako 1/4 storočí prestavby.
Lenže toto novinár nevie, nevie teda klásť správne otázky a kdejaký nekompetentný činiteľ si môže kecať úplné bludy. Česť slušným a zodpovedným novinárom, je ich však bohužiaľ málo. Ale v globále sú to neschopáci, ktorí ničomu nerozumejú, zato o všetkom píšu!