139 odchod 16.05 zo zast. Hájnicka má nejaké hovado vodič, odignoroval telesne postihnuté dieťa na zastávke a tak sa z nej rýchlo ponáhlal, že nedal prednosť autu oproti (za zástavkou je rozkopaná cesta na pravej strane).
1827 z 98 to práve vzdal na Mliekarenskej z dôvodu prehriatia vozu.
Mimochodom, tak slušného vodiča, čo sa oznamovania cestujúcim týka, som ešte nestretol ?
Vypytaj si cisla, rekord bol 17-18 odstavenych, a bolo to viac dni (mozno viac tyzdnov). (Dovod, zacali praskat nadrze s mocovinou). Teraz je to obcas 12-13 odstavenych.. Neviem, ako je to presne tieto dni.
Trnavka ma vypravit kazde rano (bez vozickarskych liniek) 27ks 12-metrovych vozidiel, na stave ma na to 33ks. Z tych 27ks je celodeniek 25ks (2x80 + 3xX13 + 4x87 + 14x50 + 2x28), zvysne 2 poradia su vhodne aj pre vozy na opravu v medzidieli (28/5,6).
Petrzalka ma vypravit kazde rano 39ks 12-metrovych vozidiel, na stave ma na to 45ks (+2 Ik).
Preco Petrzalka dokaze naplnat strukturu, ale Trnavke sa to dlhodobo nedari? Su vari UW na Trnavke kazovejsie ako tie v Petrzalke? Alebo to zachranuju zanovne Citelisy z Petrzalky?
A len dufam, ze nie je pravda, ze z 30 novych UW niekedy na poruchy stoji 10ks..
No nejaký rukopis výpravcu sa niekde určite premietne, teda určite v čase keď nie je dosť vozov predpísanej kapacity.
OK, nedodržiavajú sa úľavy (ak teda išli formou príkazu), ale aké delené pre urbanwaye by teda ostali? Keďže údržby sa robia cez medzidiel a niektoré poruchy sa tiež odstránia cez medzidiel. Takže môže byť, že je k dispozícií menej UW, ako je v štruktúre a ešte z toho majú ísť 3-4 na delené.
TeBeCe