Reply on: Petto #152546:
Ja osobne by som ponechal 33 tak ako je v podstate je ti jedno ci dolu prestupis na autobus alebo elektricku ak bude ako tak nahradena kapacita a 133 by som tahal v terajsom stave. A asi by bolo treba spravit dve nahradne linky a to x5 do Dubravky a x9 len po karlovku len je otazne kde vezmu vozy na to aby sa vytvoril aspon 2-3 minutovy preklad v spicke. Ono istym sposobom by x9 mohla nahradzat aj 133 ale dalsia cast Karlovky by bola potom citelne oslabena. Hlavny prestup bude musiet byt vytvoreny pri chatam sofer a druhy pod novym mostom. Otazka je ci bude obratisko pod novym mostom taku kapacitu vozov zvladat, potom je mozne este nieco tocit na zochovej.
(Čoskoro bude až jedno) A na linky 20-199 až 399 vozidiel!
asi by z vas nikto nebol spokojni keby to tak bolo. Takze je uplne normalne ze aj do toho juraku chceme viac novych vozidiel aby sa na kazdu linku dostal nejaky novy NP autobus. Inak tu neplati rovanky meter pre vsetky vozovne a ak je to podla vas v poriadku tak to tu potom naozaj nema zmysel riesit.
Mike
A divízia autobusy DPB nie je ani subjekt medzinárodného práva, ani partnerského spolunažívania, že by tam mala platiť nejaká "spravodlivosť" medzi vozovňami. Keď sa DPB rozhodne že tam bude 0 nízkopodlažných vozidiel (ako teraz v trolejbusovej vozovni Trnávka), tak tam bude 0 nízkopodlažných vozidiel. Napríklad až do jej konca boli v autobusovej vozovni krasňany vozidlá maximálnej dĺžky 12 metrov a dokonca posledný rok už iba vozidlá maximálne 10.5 m dlhé. Aká je toto spravodlivosť medzi vozovňami keď niekde majú 20 metrové autobusy a inde maximálne 10.5???