Reply on: Peon #149653:
Ty vôbec bývaš v Bratislave? ? CapaCity jazdia najmä na L68,83,98 sem tam sa nejaké kusy objavia na L93,95(kedysi čisto MBCC linka).Raz za čas keď nie je čo vypraviť alebo keď sú vozy do obeda alebo poobede v dielňach na údržbe tak sa stane,že cez týždeň dajú napríklad na Petržalské poradia L59 CapaCity prípade do ranného/poobedného dielu na L92 ? záleží od okolností prečo bol vypravený práve na takúto "neštandardnú" linku ? teraz to však bude zrejme častý jav keďže Ikarusy 435 pomaly ale isto odchádzajú do večných lovíšť a Petržka je rada,že má vôbec čo vypraviť ?
Author
Ad 1
- ani mna netesi, obmedzenie je najma zo strany tej prevadzky, ktora ma vsetky klbaky nove
- avsak boli i uvahy niektorych, ktorych netrapi komfort cestujucich, vypravit v septembri "leto" ..este len to by bolo obmedzenie vypravy..
Ad 3
- v spicke by mali byt vsetky 9ky TT, v sedle zasa vsetky K2S, tak neviem, ake "odobratie" dalsej supravy,
- povodne bolo 14 TT v spicke na 9ke (pricom jedna z nich jazdila aj v sedle+vecer, z hladiska kapacity zbytocne), teraz jazdi vsetkych 14 TT v spicke na 9ke nadalej (iba by sa uz nemalo vyskytnut TT v sedle)
Ad 4
- su ti, co tlacia do garantovanej NP trolejbusov, ale zaroven aj ti, co z ?technickych pricin zatial brzdia..
Ad 6
- v auguste zasa bolo na 78 aj 7 NP vozidiel v premavke a na 63 okrem 2x NP same CNG.. Ze je docasne prave 2210 na garantovanom NP poradi? Iba chvalim prevadzku, ze sa snazi dodrziavat cestovnym poriadkom garantovanu nizkopodlaznost.
- a preco tolko novych klbakov stoji odstavenych na Trnavke? To ozaj netusim..