Reply on: Juraj76 #133864:
Mne je ako cestujúcemu jedno ktorý autobus je z akej vozovne. Hlavne aby na kĺbovej linke prišiel kĺbový voz a tam, kde je v CP garantovaný NP aby prišiel nízkopodlažný. Tam kde má byť 15m nech je 15m, tam kde sólo nech ide sólo.. prípadne môže ísť aj voz s väčšou kapacitou, to je ok.Keby si si našiel diskusiu pár rokov dozadu zistíš, že od roku 1990 sa striedali pomerne krátke periódy keď bol dostatok autobusov a podstatne dlhšie periódy, keď bol nedostatok autobusov do výpravy. O. i. aj veľká reforma MHD hlavne v Petržalke v septembri 2005 mala jeden z cieľov zreálniť výpravu, lebo do letných prázdnin 2005 chodilo na kĺbových linkách pravidelne tak do 10 sólo vozov...
Čo sa týka vodičov tiež sa za roky striedajú periódy kedy je dosť vodičov a kedy zúfalo chýbajú, akurát tieto sú relatívne vyvážené... že je to tak 50 na 50.. ?
si si mohol odpustiť. A pokiaľ sa týka tých mojich otázok: fakt je , že je málo autobusov, čo už viac ľudí povedalo. Trnávka si musí požičiavať Karosy z JD, JD má málo kĺbových nízkopodlažných autobusov a aj z nich sú niektoré pokazené a Petržalka zase má málo šoférov. Toto si žiada riešenie.
Tie rukoväte má tiež tuším celá tretia séria, ten dopyt tiež, aj opierky 
Infinity