Reply on: frenky #133512:
Podľa mňa, nech urobí DP čokoľvek, bude to zlé.1. Ak len pribudne 15 autobusov do Petržalky bez akejkoľvek zmeny v garážovaní doterajších autobusov, ešte viac bude dehonestovaný Jurák, ktorý má nárok len na 12 nízkopodlažných klbákov a ani na jedno garantované nízkopodlažné vozidlo. Ak je pravda, že niektoré Karosy sú vo veľmi zlom stave, bude to o to horšie.
2. Ak sa všetky Sorky z Petržalky presunú do ďalších vozovní, tak potom nové Mercedesy bú veľmi zlý nákup. Vo vozovni petržalka bude o 5 kĺbových autobusov menej, ako je teraz, A ak sa veľmi kazia Ikarusy- tak potom chudáci cestujúci linkami z tejto vozovne. Potom možno nebude oveľa viac poradí obsadených, ako je teraz. Iba ak by sa zvýšil interval u niektorých liniek, najmä tých, ktoré budú obsadzocané Mercedesmi, ktoré majú väčšiu kapacitu, ako SORKY.
3. Ak sa 15 SORIEK presunie inam, to bude asi rekord- 5 autobusov rovnakého druhu v jednej vozovni. Ak väčšina z nich pôjde do Trnávky, bude to to isté, ako bod 1, o to viac, že asi by Karosy z Trnávky boli preradené do Jurajovho dvora, kde by sa počet autobusov navýšil, ale pomer nízkpodlažných a vysokopodlažných autobsov by bol asi 1:5, kým v Trnábke 100:0 a v Petržalke 50:50.
Skôr by mal Dp sa pokúsiť nájsť peniaze na nákup alebo aspoň dlhodobý prenájom nových autobusov, aby už nemuseli tu jazdiť 20 ročné autobusy (Karosy a Ikarus) a mohli sa pomaly začať vyraďovať. Nyvyše ide pri nich o vysokopodlažné autobusy, kým nové (Sorky, Mercedesy a kratšie autobusy) sú všetky nízkopodlažné alebo aspoň čiastočne nízkopodlažné.
dnes na L88 len dve 15m vozy
petoo
203: 6269/1
ZV(most SNP) : 3426 , 4117