4852/84 Zochova smer Petržalka okolo 17:50 otvorený (asi do polovice) kryt na motore vzadu, tá červená Karosa na 84 je 2652 a doplním linku 94/vozidlo 4874.
Ty sa aj citas co za vykali sem pises zo 100% cestujucich je 98% ukradnute ci mu pride voz z 1 2 3 prevadzky takze ako som ti pisal si jediny cestujuci 2 dopravnej prevadzky autobusy a nehovor mi ze cestujes iba z linkami co vypravuje Jurak
Pred chvíľou videná na 84 nejaká červená Karosa Štefánikova smer Hodžovo nám. K tým zápcham - práve som cestoval 208/6263 z Novohradskej smer Kozia, išli sme cez 20 min. po Koziu, pred nami ďalšia 208/6234, dýchali sme jej na chrbát. Obe išli pekne naraz za sebou z Šulekovej dole na Koziu smer CR, hneď ako sa otočili. Aktuálne zápchy sú na Prievozskej von aj do mesta, Svätoplukova, Košická a Mlynské Nivy - Karadžičova, aj na Kolárku je to dosť husté.
O 13:30 sa stala nehoda na Moste SNP a vtedy to cele zacalo... 80tky chodili zmeskane na Kollarko cez 10minut. Po 14:00 bola zapcha na Prazskej smerom do centra, auta stali hore na kopci. Ziadna nehoda nebola v dohlade. ?
a vlastne som Ti chcel povedat, ze po prichode capov do Petrzalky by mali ist odtial sorky na 2.kolonu, kvoli pravdepodobnemu vyradovaniu niektorych vrakos.
Sati: ak sa tu sťažujem len ja, tak to znamená, že všetci ostatní sú spokojní? Tak potom, asi veľmi málo ľudí chodí MHD, lebo tu dosť málo ľudí prispieva.
Mike. A sú na linkách 21, 31, 39, 61, 63, 70, 83, 93, 98 samí invalidi, že sú na ne vypravované takmer výlučne nízkopodlažné vozidlá? A načo je tá garantovaná nízkopodlažosť u týchto liniek, keď nájsť tu inú je priam Nostradamusova úloha? Pokiaľ hovoríš, že mám napísať na DP, ja som to urobil už dávno- začiatkom roka. Rozhodne som bol miernejší ako teraz tu, a len som sa pýtal na tender na nízkopodlažné kĺbové autobusy. Písal som riaditeľovi divízie autobusy a aj riaditeľovi DP. Doterz neodpovedali. Aj to o niečom svedčí- cestujúci sú pre nich až na poslednom mieste.
Yzermann: Zober si nízkopodlažné autobusy z Trnávky: Len Soriek a Irisbusov je 97, čo je via, ako všetky ktoré si menoval v JD. Navyše SOR NB 9,5m a 10,5m a Crossway sú len čiastočne nízkopodlažné autobusy. Takže celkom nízkopodlažných autobusov v JD je oveľa menej.
Najlepšie by bolo obidve vozovne spojiť a začať vypravovať všetky linky z jednej vozovne. TAk by boli 2 utobusové vozovne (Trnávka a Petržalka), čo by bolo rovnao, ako je vozovní trolejbusových a električkových. Potom by vžprava bola:
21: 12 nízkopodlažných + 6 vysokopodlažných, 23: 1 nízkopodlažný kĺbový autobus, 31 a 39: 10 z 12 nízkopodlažnách, 34:5 z 8 nízkopodlažných, 59: všetkých 5 poradí vysokopodlažných, 61: 5 zo 7 nízkopodlažných, 63: 7 z 10 nízkopodlažných, 74: 2 zo 6 nízkopodlaýžné, 75: 1 z 9 nízkopodlžné, 78: 7 z 10 nízkopodlažné, 83: 7 z 9 nízkopodlažné, 93: 1 z 3 nízkopodlažné, 98: 1 z 2 nízkopodlažné, ZV: obidva vozynízkopodlažné. Všetky celodenné poradia by boli obsadené nízkopodlažnými autobusmi. Pri dobrom stave všetkých vozidiel by bolo k dispozácii denne 18 nízkopodlažných a 27 vyokoúpdlažných autobusov (t.j. 45 autobusov)
Tým je pre mňa táto téma uzavretá.
Vcera som na 128 videl Iveco (aj so zle naprogramovanym transparentom, ktory ukazoval najblizsiu zastavku ? ), takze uz je to opat minibusova linka aj v kladivka? Lebo kedysi sa tu tusim spominalo ze tam bude stabilne SORka cez pracovne dni skolskeho roka
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
frenky