Dnes podľa poradia:
21: 2843, 2867, 1848, 1847, 1824, 1835, 1828, 2846, 2870, 2851, -, 2864, 1608, 2869, 1601, nemám, 2862, nemám
78: 2210, 1633, 2208, 1624, 1622, 2206, 1625, 2643, 2638, 2646
X13: 3511, 3512
208: 6609, 6266, 6610, 6622, 6612, 6278, 6277, 6273, 6241, 6314, 6605
210: 6292, 6244, 6271
To je čo za výprava na linke 78? Len 3 poradia z 10 sú obsadené nízkopodlažnými autobusmi, zato na linke 21 je ich najmenej 13 zo 17 a na linke 70, čo som aspoň videl je ich najmenej 7 z 8. Už neplatí, že nízkopodlažné kĺbové autobusy z JD sú vypravované hlavne na linku 78, alebo aj z toho úbohého počtu 12 vozidiel si voľačo ukradla vozovňa Trnávka? Alebo platia obidve alternatívy?
21: 2843, 2867, 1848, 1847, 1824, 1835, 1828, 2846, 2870, 2851, -, 2864, 1608, 2869, 1601, nemám, 2862, nemám
78: 2210, 1633, 2208, 1624, 1622, 2206, 1625, 2643, 2638, 2646
X13: 3511, 3512
208: 6609, 6266, 6610, 6622, 6612, 6278, 6277, 6273, 6241, 6314, 6605
210: 6292, 6244, 6271
To je čo za výprava na linke 78? Len 3 poradia z 10 sú obsadené nízkopodlažnými autobusmi, zato na linke 21 je ich najmenej 13 zo 17 a na linke 70, čo som aspoň videl je ich najmenej 7 z 8. Už neplatí, že nízkopodlažné kĺbové autobusy z JD sú vypravované hlavne na linku 78, alebo aj z toho úbohého počtu 12 vozidiel si voľačo ukradla vozovňa Trnávka? Alebo platia obidve alternatívy?
Vsak nech im DPB na tie linky vyda licenciu ako na nepravidelne linky a budu formalne jazdit nahodne, hoci nejaky CP mat samozrejme budu ?
petoo
32: 2104/5
34: 2211 , 1616 , 2631 , /4 , 2645 , 2616 , 2641 , /8
37: 3435/4
68: 4904 , 4908 , 4232 , 4876 , 4917 , 4910 , 2818 , 4222/8R , 2819/8P , 4827 , 2813 , 2812 , zv 4117 , 4914 , 4236
83: 2863/13
84: 4824 , 4866 , 4239 , 2825 , 4834 , 2820 , 1809 , 2829
88: 1221 , 1201 , 1212 , 1213 , 1206 , 1220 , 1210 , 1630
93: 4221/4 , 4234/5 , 4849/10 , 2819/13 , 2870/15
94: 4237/1 , 4874/4 , 4831/12 , 4131/10
96: 4921 , 1217 , 1222 , 1214 , 1207 , 1215 , /7
191:4122/2
196: 2653 , 1634n , 1611 , 1631 , /5
212: 6622/2
školsky spoj 2: 1033
školsky spoj 4: 1031
68/12 nevypravená od prveho kola išo ZV4117
196/2 nevypravena od prveho ranného kola išlo ZV2020 do poobedneho dielu sa napojil 1634