1. Stáva sa, že kĺbové autobusy sa zlomia práve v kĺbe (Ikarusy v lete aj Sorky). Je zaujímavé, že sa to deje len na petržalských linkách? Ide len o náhodu? Alebo Petržalské cesty sú v horšom stave ako v iných častiach Bratislavy? Nikoho samozrejme neupodozrievam zo sabotáže. A čím to je, že keď sa zlomia IKARUSY, musia sa vyradiť, ale keď sa zlomili kĺby Soriek, dokázali ich opraviť a sú naspäť v premávke. Je to aj vekom. Staršie autobusy sa nevedia takto opraviť (pre nedostatok materiálu) alebo prečo?
2. Karosy majú pomaly 20 rokov. Pred niekoľkými rokmi sa modernizovali a prerábali na pohon zemným plynom. Možno ich pre modernizáciu považovať za akokeby novšie vozidlá? Alebo je podstatné to, že ich vyrobili pred 20 rokmi?
Viem, že tieto otázky sú veľmi laické. Ale pretože sa do toho nevyznám, dávam ich. Ďakujem za odpoveď.
Pár postrehov z rannej cesty do práce: 80/3406 smer Zochova z Kolárka, 208/6300 zmeškaná , odchod z Kozej o 7.54 nevykonaný, išla až 7.59, asi minútu za ňou ďalšia kĺbová 208 (pravidelný odchod 8.00), škol. spoj č. 10 bus 4265 Rajská, 88/1214 ASMN smer Petržalka.
** Dneska som bol svedkom uplneho chudaka 78/5 ranny diel ktory vo vozidle nasiel ISAC kartu mladej slecny ktora sa o chvilku jak vystupila z vozidla na Safarikovom namesti sa vratila za soferom slecna sa ho spytala ci sa nemoze ist pozriet do vozidla ze jej tam ISAC vypadlo on nato nie! Potom sa ho spytala vi nieco nenasiel on ze ano ze nech mu to popise a on jej potom vida nalez on nu to popisala on potom ze kde ma za to PIVO !!! Totalne rozkazovazim hlasom chuderka povedqla ze nema a on ze co mu da za to ze jej to nasiel. Aby sa chuderka trapno necitila a ponukla mu kolac z Birmovky on po nom chmatol zobral si ho ani sa jej nepodakoval !!!!!!
Proste robi krasne meno belusakom
blbec nenazrany zo 78/5 ranneho dielu tymto ho pozdravujem pana Jana H..... .
na 88/7 sa minimálne na posledné dve kolá vrátil 1219
ZV2020 až do konca poobedňajšieho dielu hradil 196/2
2626 z 196/1 v priebehu poobedia vypadol nahradil ho 2637
Juraj76
1. Stáva sa, že kĺbové autobusy sa zlomia práve v kĺbe (Ikarusy v lete aj Sorky). Je zaujímavé, že sa to deje len na petržalských linkách? Ide len o náhodu? Alebo Petržalské cesty sú v horšom stave ako v iných častiach Bratislavy? Nikoho samozrejme neupodozrievam zo sabotáže. A čím to je, že keď sa zlomia IKARUSY, musia sa vyradiť, ale keď sa zlomili kĺby Soriek, dokázali ich opraviť a sú naspäť v premávke. Je to aj vekom. Staršie autobusy sa nevedia takto opraviť (pre nedostatok materiálu) alebo prečo?
2. Karosy majú pomaly 20 rokov. Pred niekoľkými rokmi sa modernizovali a prerábali na pohon zemným plynom. Možno ich pre modernizáciu považovať za akokeby novšie vozidlá? Alebo je podstatné to, že ich vyrobili pred 20 rokmi?
Viem, že tieto otázky sú veľmi laické. Ale pretože sa do toho nevyznám, dávam ich. Ďakujem za odpoveď.