PRESTUPY A PREJAZDY NA "J. JONÁŠA - VW"
1; Dnes som po niekoľkých mesiacoch potreboval využiť 23-ku smer Mláka; tú s nutnosťou prestupu na J. JONÁŠA - VW ( odchod z Lamača 10:50 h). Tedom prišiel s meškaním cca 4 minúty, ale SOR tam už nebol! Keď som čakal na 21-ku, tak išiel potom späť (3427).
Ja chápem, že cez víkendy 23/1 jazdí natesno a že na Mláke "oddychuje" len 4 minúty (a v Lamači len 8 minút), čiže v tomto prípade by potom z Mláky ledva stihol svoj odchod ALEBO by odchádzal s miernym meškaním. Tak neviem ako by sa toto dalo riešiť...
Len rád by som vedel, či vodič 23/1 nepočkal svojvoľne ALEBO na pokyn dispečingu.
2; Pozitívne ma prekvapilo, že Tedom po obslúžení "J. Jonáša - VW" na hlavnej ceste (kde mal byť umožnený ten prestup na 23/1) prepol transparenty na linku č. 24 a aj s cestujúcimi sa presunul na svoje nástupište. Odtiaľ ihneď vykonal svoj odchod k novému vchodu Volkswagenu.
Ono by vlastne bolo dosť nelogické, keby niekto cestujúci napr. z Dúbravky k novému vchodu Volkswagenu musel na "J. Jonáša - VW" vystúpiť na hlavnej ceste, prejsť cez trávnik a okamžite nastúpiť do toho istého vozidla (príp. prestúpiť na J. Jonáša a prejsť na opačnú stranu cesty).
Sú takéto prejazdy s cestujúcimi z 23/7 na 24/1 bežné ALEBO som mal len šťastie na seriózneho vodiča?
1; Dnes som po niekoľkých mesiacoch potreboval využiť 23-ku smer Mláka; tú s nutnosťou prestupu na J. JONÁŠA - VW ( odchod z Lamača 10:50 h). Tedom prišiel s meškaním cca 4 minúty, ale SOR tam už nebol! Keď som čakal na 21-ku, tak išiel potom späť (3427).
Ja chápem, že cez víkendy 23/1 jazdí natesno a že na Mláke "oddychuje" len 4 minúty (a v Lamači len 8 minút), čiže v tomto prípade by potom z Mláky ledva stihol svoj odchod ALEBO by odchádzal s miernym meškaním. Tak neviem ako by sa toto dalo riešiť...
Len rád by som vedel, či vodič 23/1 nepočkal svojvoľne ALEBO na pokyn dispečingu.
2; Pozitívne ma prekvapilo, že Tedom po obslúžení "J. Jonáša - VW" na hlavnej ceste (kde mal byť umožnený ten prestup na 23/1) prepol transparenty na linku č. 24 a aj s cestujúcimi sa presunul na svoje nástupište. Odtiaľ ihneď vykonal svoj odchod k novému vchodu Volkswagenu.
Ono by vlastne bolo dosť nelogické, keby niekto cestujúci napr. z Dúbravky k novému vchodu Volkswagenu musel na "J. Jonáša - VW" vystúpiť na hlavnej ceste, prejsť cez trávnik a okamžite nastúpiť do toho istého vozidla (príp. prestúpiť na J. Jonáša a prejsť na opačnú stranu cesty).
Sú takéto prejazdy s cestujúcimi z 23/7 na 24/1 bežné ALEBO som mal len šťastie na seriózneho vodiča?
Jadran
39/5-1636 okolo 7. h. docasne vypadol pre poruchu vozidla, odstaveny bol na zastavke Park kultury smer mesto, neviem ci bol spoj vobec hradeny
39/5-1636 bud opatovne vypadol alebo bol planovane vymeneny od 12.07 h. za autobus 1627
59/2 - minimalne ranny dojazd (odchod 7.23 h. z Antolskej) hradil DZV 26xx, cislo som si nezapamatal, mozno 2639
75/5-2416 bol do popoludnajsej spicky vymeneny za 2610
50/12-2118 docasne nepremaval od 8.44 h. do 10.29 h., nahradil ho ZV 2650
50/16-2353 od 17.18 h. vypadol, az do konca sluzby ho nahradil ZV 2613
196/1-2637 bol do popoludnajsej spicky vymeneny za voz 2616
ZV 2613 okolo 14.45 h. sa vratil do vozovne z hradenia linky 201 ?
Podla poradia:
50: 2350, 2354, 2363, 2112, 2116, 2113, 2119, 2356, 2357, 2360, 2104, 2118, 2347, 2359, 2346, 2353, 2344
? M: ZV 2650/12; ZV 2613/16
53: 2341, 2362, 2334, 2343, 2105, 2355, 2336
61: 2615, 2641, 2646, 2647, nemam, 2809, 2415, 2810
75: 2812, 2825, 2608, 2628, 2416, 2629, 2627, 2831, 2630
? M: 2610/5
196: 2637, 2618, 2624, 2625, 2606
? M: 2616/1