Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: richi78 #107115:
Aha tak v tom prípade 1619 meškal už pred Zochovou (smer Sú) 7 minút...
Reply on: kubo_99 #107112:
1619 je 39/2
Reply on: kubo_99 #107113:
Aby som to celé dal na pravú mieru, tak vodiči, čo mali pridelený 3703 cez prázdniny nerobievali DZV, ale prevažne 30/3. Ak znova robia 80/3, tak s vozidlom 3422. A čo sa týka striedania 3703 a 3707 na DZV, tak ja si myslím, že keď bola 3707 pokazená, tak miesto nej bola 3703. Lebo druhý DZV býva takmer vždy SOR BN 10,5.
Reply on: Mike #107109:
Ďakujem za vysvetlenie ? A inač na 80/3 nevieš čo bude jazdiť? Už tam nebude pravidelne 3703?
Takto som to chcel ? :
- 39/12 - #107100 , neskôr ho vymenil 1619
Dnes ráno a doobeda:
- 39/12 - neskôr ho vymenil 1619
- 94/4 - 4819 po 10 hod. vypadol, nahradil ho ZV 4861
- 94/11 - 4228 pred 7 hod. vypadol, nahradil ho ZV 4118

podľa poradia:
82 - 3543, 3537
84 - 4853, 4836, ...., 4839, 4834, 4870, *4871*, 4867
aktualne ZV 8215 na L21 sme DNV
Reply on: kubo_99 #107108:
ONO 3703 bol ZV aj v júli, ale to preto, že "majitelia" čo mali cez šk. rok 80/3, cez prázdniny tá bola z Petržky, tak oni mali pridelené DZV Kraksňany.
A potom čo bol ZV Hl.St 3710, pre odstavenie z premávky dostali 3707, ale od. 2.8. či kedy to nastúpili tie prenajaté many 82xx, tak aj staničný ZV presunuli do vozovne.
Tak bolo pár(možno viac) dní v auguste že boli DZV 3DP 3703 a 3707 zároveň..
Reply on: TeBeCe #107107:
Už od konca augusta je 3703 ZV...
Reply on: superstar #107104:
3707 ako ZV dlho nevydrzal....? ❓
6.9.2010 podla poradia: po 7.hod vypadla 98/8 - 4879, hradena ZV 4861, na posledne kolo sa napojil 4814.

83 - 4223, 4224, 4901, 4856, 4838, 2820, 2635, 2841, 2849, /10, /11, 2825, 2843, 2610, 2619
92 - 4822, 4858, 4857, 4862, 4855, 4815, 4864
95 - 4902, 4221, 4837, 4824, 4222, 4230, 4827, 4828, 4226, 4865, 4851, 4863, 4841, 4801
98 - 4904, 4229, 4235, 4850, 4852, 4866, 4833, 4879, 4878, 4843, 4868, 1621, 1401
99 - 4510, 4502, 4511, 4503, 4506, 4513, 4123, 4125, 4501, 4128, 4111


ZV petrzalka - 4861
Reply on: richi78 #107100:

zv 4118 7:20 zochova smer holicska 94
zv 7304 7:37 chatam sofer 12
zv 8211 8:03 pko 37 vypadol pred nehodu 3411
zv 7303 8:45 tomasikova smer astronomicka 
dnes rano na 63 1507 1635 1511 ( ZV 3703 ) 1630 1830 1824 1631
Aktualne

dn 3 os.aut pri zs dubravka harmincova, zdrzanie min.10'

zaseknuty kamion v tuneli pri technickom skle. obchadzka cez lamac
Monday morning:

75/5-2627 od 6.41 h. vypadol medzi zast. Cilizska a Zitavska (smer Kadnarova), s meskanim ho nahradil ZV 8214 zrejme do konca ranneho dielu, poobede sa da ocakavat 2610

96/3-1638 ❗

75pp: 2617, 2622, 2624, 2625, 2627, 2606, 2602, 2642, 2629 ?
Dnes ráno:
80 - 4132/asi5, 4110/asi7
83 - 2610
84 - 4839, 4867
91 - 4120/7
93 - 4877/4, 4875/8, 4236, 4830
94 - 4813/6, 4873/10, 4809/12, 4803, asi aj s meškaním 4227
Reply on: richi78 #107098:

zv 1627 od zaciatku sluzby 39/12
1611 vypadol z 39 (/2?), ostaveny je pri televizii smer csu
Dnes (06. 09. 10) ráno:
68 – 4874/.. 4876/..
78 – 2842/5, 2611/12
80 – 4132/5, 4122/.., 4121/..
82 – 3537/..
83 – 4856/bez čísla
84 – 4853/1, 4836/2, 4839/4, 4834/5
88 – oresi/1, 1212/5
92 – 4118❗/.. (žeby zv? - 6:17 dvory►Pe)
93 – 4830/3, 4821/5, 4238/.., 4832/..
94 – 4228/11, 4873/..
99 – 4506/5, 4510/.., 4123/..
zv 1627 od rana 39/2
zv 8212 od rana 39/8
6607 pred 5:50 vypadol z 201, odstaveny na racku smer cilizska
Tam-bus: Posledné dva spoje L41 idú až od zastávky Vozovňa Hroboňova. Medzi Búdkovou a Vozovňou Hroboňova idú ako služobná jazda a nejdú okolo archívu cez Drotársku a Matúšovu ale priamo po Búdkovej a od vozovne sa napoja na svoju trasu a berú cestujúcich. Chodia iba kvôli zamestnancom vozovne.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.