Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TomJ #149214:
Ak si všimneš výpravu, tak sú tam tedomy aj na linke 51/21. A ak si pozrieš tie vozy, tak zistíš, že 51/12 je 65/12 a 51/21 je 65/11. Na 51 tieto vozy reálne nejdú. Ale vyplýva to z toho, že údaje sú generované automaticky, to zn. z palubáku to podľa prihlásenia do služby alebo na linku ide sem do výpravy. A služobný spoj 3, ktorý tie dve poradia robia, je vedený ako linka č. 51 služobný spoj 3.
sor 1834 o 8:24 zostal stat na hrobonovej smer dubravka s dymiacim motorom ja som vystupil zavrel dvere a hned otvoril vsetky a zacvikar utekal k motoru a ked ho otvoril tak sa vyvalil kudol dymu ludia museli vystupit
Reply on: Marek1978 #149213:
Aha, no len by ma zaujímalo, ako môže byť z 51 prejazd aj na N37 (51/11) aj na N61 (51/12). Večer je totiž len hodinový interval, teda ak by tam jazdili dve poradia (11 aj 12), tak by mali po každom kolečku 90 min prestávku. Jedine, že by to bolo vyriešené nejako inak...
Reply on: Marek1978 #149212:
pardon 12. poradie je asi prejazd na N61
Reply on: TomJ #149210:
malo by to byt 11 poradie a prejazd na nocak N37/2
1034 na L50 dnes minimálne medzi 10:45 a 11:38 ako PV stála pred Auparkom. Pravdepodobne bol nejaký problém s pneumatikou, kedže jednu zničenú nakladali do "dodávkového auta" DPB (číslo som si nezapamätal)
Prosím vás, čo je zač poradie 51/12? Už nejaký čas ho sledujem vo výprave, no v dcp, ktorý mám k dispozícii ho nevidím.
L68 uz aktualne cez Technopol smer Holicska a zastavuje aj na tejto zastavke.
Dneska podvečer sa zatúlal voz 4110 na linke 94 na nadjazd ponad železnicu z Petržalky ako stojí linka 99 zastávka na znamenie Kopčany smer keď ide k žst. Petrźalka, tam sa otočil cez dve plné čiary do vedľajšieho pruhu aj s cestujúcimi a išiel po nadjazde smerom k Ternu ku križovatke, ešte som pozeral na displej že STU mal napísané bola to určite 94, to bol čo za kix? Ráno boli problémy na Zochovej smer podjazd od Petržalky cestu blokovala sanitka a vozidlo dopravného dispečingu, neviem čo sa tam stalo. Podvečer zase problémy na linke X13, neviem presne kde ale z počutia šofér počkal na jednej zo zastávok na dobiehajúcu pani s dvoma deťmi, čo sa stalo osudné pre cestujúcich tohto spoja a aj vodiča, potom autobus počas jazdy zastavila polícia a išla presne za touto rodinkou, došlo k legitimovaniu či aj dokonca k zatýkaniu, bol tam výpadok spojov aj viac ako 20 minút na linke X13, všetko sa riešilo priamo vo vozidle, čiže došlo k meškaniu spoja . Dokonca vraj došlo k slovnému útoku a takmer aj fyzickému útoku na vodiča od cestujúcich že prečo ma také vysoké meškanie. Policajti to mali celé vyriešiť mimo priestoru vozidla a bolo by to OK. Ak vie niekto o tomto incidente viac nech doplní.
Reply on: trambusak #149204:
A čo s tým má revízor?Ten má na starosti kontrolu cestovných lístkov a nie kontrolu vodiča či má zapnutú klimatizáciu ? to jak keby si napísal,že mu má revízor skontrolovať prach v kabíne ?
Reply on: trambusak #149204:
Nemohli. Revizori kontroluju ine veci... a mohli by obcas aj do Marianky alebo Grobu zavitat ?
1831 stoji ako PV na dvoroch smer Petržalka. Otvorený kryt motora
Reply on: 810zssk #149199:
Nemohli by priamo revízori vždy kontrolovať či má vodič pustenú klimu a nie aby to museli hlásiť cestujúci...?
208/2 - 6634 🙂
Reply on: 810zssk #149195:
V 4908 naozaj nešla klimatizácia, bola tam porucha, ktorú konečne odstránili ?
Reply on: frenky #149200:
Jasne, v pohode, som rad ze si to napisal, aspon nieco to objasnuje 🙂
Reply on: 810zssk #149199:
Aby sme sa rozumeli, ja neobhajujem DP, ze neplati za opravy. Ostatne beriem.
Reply on: frenky #149198:
Tak pardon, ale to ze DPB neplati za sluzby ktore su mu dodane fakt nie je moj problem - v takom pripade ale opat staznostou neposkodim vodica, co je hlavny ciel tej pisomnej formy (t.j. aby staznost isla smerom na tu osobu na ktoru ma byt smerovana).

Ranny/poobedny diel - pouzil som nespravny terminus technicus, neslo o delene sluzby.

Telefonat na dispecing - Ja viem, ze nikto nebude opravovat vozidlo kvoli mojmu telefonatu na dispecing, ved to je prave pointa. Ak zrazu klima nabehne do par minut po tom ako zavolam dispecing tak asi ze nebola pokazena, ale proste ju vodic mal vypnutu (hoci mne tvrdil nieco ine). Hovorim, stalo sa mi to OPAKOVANE, takze ak mi vodic tvrdi ze ju ma pokazenu, vzdy sa ho spytam ci je teda v pohode s tym ked si to overim na DPB. Ak je naozaj pokazena, nie je problem, ak pokazena nie je, tak si ten problem vodic zasluzi.
Reply on: 810zssk #149197:
A co v pripade, ak Mercedes odmietne zaplatit opravu klimatizacie, pretoze este nie je zaplatena predosla oprava? Tiez, to bude win-win? Mercedes stiahnu zo servisu a na druhy den pustia do premavky.
Ad oprava klimatizacie medzi rannym a poobednym dielom: Nebude to nahodou tym, ze vozdilo je v sedle garazovane a tym padom realne moze prist k oprave na zaklade predoslych zaznamov v knihe vozidla? Urcite sa to neopravilo tvojim telefonatom na dispecing... A ani nikto neurgoval opravu na zaklade tvojho telefonatu na dispecing. Opravy klimatizacii su dopredu naplanovane na zaklade aktualneho stavu nahradnych dielov a chladiacich zmesi na sklade.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.