No, neviem, či by si u Tesca uspel viac. Keď sú schopní úschovu tašiek ponúkať formou klietok s visacími zámkami, za ktoré musíš zaplatiť dve stovky zálohu...
Chcel by som sa spytat, ci ma DPB nejaku funkcu Karosu SM, SD alebo SL 11 alebo Skoda 9Tr, alebo su vsetky zosrotovane. Totiz moj kamarat by mal zaujem si jednu Karosu kupit. Platba by bola v hotovosti. Vopred dakujem.
Dnešok:
3628 asi 9.40 išla po Mýtnej z L89 s Poruchou vozidla na transparente - chvíľu na to šla opačným smerom 3604 s transparentami L89 - asi ako ZV.
Ad motor, prevodovka: to je možné, technické veci som vo svojom hodnotení nezohľadnil.
Ad fólie: nemám nič proti takémuto druhu výzdoby, samozrejme, ak to nie je tak, že na jednej polke skla je napr. žltá fólia a na druhej nič.
Ad špina: zvonku som si nevšimol, že by bol dáko extra špinavý. Vnútri síce špina trochu bola, ale koľko vozov vyzerá horšie? A aj tak, to je chyba DPB, že nečistí vozy a nie chyba samotného vozidla.
Ad skákanie: to je fakt, ja som to považoval ako dôsledok razantnejšej jazdy vodiča.
Ad vytečené náboje: o tom som nevedel, ale to sa môže stať hociktorému vozidlu, nie? ☺
Skvelý je minimálne v tom, že nie je hrdzavý, na rozdiel od iných vozidiel. ? ? ?
ja si myslim, ze "prahistoricke 280ky" su jedny z najlepsich ak nie najlepsie vozy ake tu kedy jazdili, aj ked je pravda, ze zub casu na nich zanechal neprehliadnutelne zmeny.. o preradeni 1001-1006 na skolske a pracovne vozy som sice nepocul, ale ked je to tak, aj ked to osobne nepodporujem, tak sa nato skus pozriet z druhej strany, ze konecne budeme mat dielenske a skolske vozy na urovni a niekolko rokov vydrzia, preradovanie rovnako starych karos na podobne miesta by asi neprinieslo ziadnu zmenu, nemyslis?
Pozdravujem Ťa a ďakujem za reakciu a vyjadrenie. Som rada, že komunikácia medzi nami na tomto fóre vždy nájde odozvu z oboch zúčastnených strán - i keď pohľad na situáciu máme rôzny.
K menovaným pánom a ich reakciám:
rozumiem Tvojmu postoju i možnému znechuteniu, ale...prijať niečo - i keď možno veci pozitívne ovplyvniteľné - v náväznosti na veľa faktorov (interných či externých) NEBOLI POVINNÍ...
Ad:zatváranie dverí versus dôvera
Mala (dostala) som možnosť stretnúť sa a podať si ruky s mnohými "kravatovými" ľudmi z DPB - a doteraz som sa vždy stretla s ochotou, ústretovosťou a konštrukčným dialógom. A i keď ja osobne - s pozície malého človeka - nemám dôvod byť pre manažérov z DPB dôležitá...nikdy som nepocítila z ich strany nezáujem či neochotu...a nikdy som nepocítila, žeby si so mnou "nemali čo povedať"... Za túto možnosť dialógov som vďačná - pretože (povedzme si to už použitými slovami) tiež NEBOLI POVINNÍ....a ústretovosť či ochota z ich strany konštrukčne a pozitívne rokovať ma ubezpečila, že vždy si "bude čo povedať" - či už v náväznosti na spoluprácu s pomaly sa transformujúcim Klubom, či "iba" z pozície kolegiality či veci spoločného záujmu...
Ad:"dobrí"
Keby som mala možnosť, predstavila by som Ti ľudí z DPB, ktorých osobne poznám - tých, ktorí sú podľa mojej osobnej mienky tí "skvelí" a "klobúksnímateľní". ? Ak k takej situácii niekedy bude mať prísť, všetko, čo k tomu budeš potrebovať, bude 5 dní voľna. 4 dni strávime na dopravných prevádzkach DA - tam budeš mať možnosť spoznať počet takýchto rádovo okolo 100vky na každej z nich...sú tam dielenskí, vodiči, majstri, vedúci (a ďalší) a piaty deň Ťa pozvem na riaditeľstvo, za tými, ktorí vždy boli ochotní i napriek pracovnej či osobnej zaneprázdnenosti stretnúť sa a rokovať, i keď NEBOLI POVINNÍ.... ?
Ad: zakazovanie
Na to nikto nemá právo - preto čokoľvek píš, poukazuj a pýtaj sa. Možno tým niečo zmeníš. Ja Ti budem držať palce.?