Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Drnda14 #224718:
Vyhľadávač ponúka časovo najvýhodnejšiu trasu. Ak je to s prestupmi rýchlejšie, tak zobrazí to. V opačnom prípade je potrebné kliknúť na "Viac nastavení" a tam si vybrať vo voľbe "Chcem prestupovať najviac" možnosť "0-krát". ?
Reply on: Joyki #224719:
"Týždenníky MY vydavateľstva Petit Press a.s. pripravili sériu diskusných fór pod názvom Stretnutie so županom."

Mal si možnosť spýtať sa organizátora, koho a prečo pozval.
Reply on: Drnda14 #224718:
IDE
Reply on: Ike #224716:
DM sa zúčastní, BID nie...
Prosím, ide bus č.99 zo zastávky Bradáčová k nemocnici Antolská? Lebo keď si dám plánovač trasy, ukazuje mi prestupy a pritom trasu by mal mať a Antolskú.... Tak teraz neviem... Vďaka...?
Reply on: sith #224709:
Cestujúca prepravovala kyselinu, ktorá rozleptala fľašu, v ktorej bola prepravovaná a následne poleptala spomínanú pani a údajne aj nejakých ďalších cestujúcich.
Ahojte, dovoľujem si uverejniť odkaz ešte na jeden príspevok, ktorý vznikol v spolupráci s ľuďmi z DPB (a mohol by vás zaujímať): http://www.engineering.sk/strojarstvo-extra/3865-renovacia-capu-napravy-elektriciek-typu-t3-a-t6

Renovácia čapu nápravy električiek typu T3 a T6
"Príspevok sa zaoberá porovnaním výsledkov renovácie poškodeného čapu hriadeľa nápravy z nízkolegovanej Cr-V ocele tavným naváraním dvomiodlišnými prídavnými materiálmi. Pôvodný, už odskúšaný prídavný materiál, je určený na zváranie nízkolegovaných vysoko- pevných ocelí. Druhý prídavný materiál je určený na zváranie mäkkých nelegovaných a nízkolegovaných ocelí. Zistené výsledky až na malé odchýlky sú prekvapivo zhodné. Rozdiel je len v cene prídavného materiálu."
zbytočný človek

zbytočný človek

Reply on: chodec #224711:
Nechápem na čo konkrétne reaguješ, ja som teoretizoval o rozdiele medzi spotrebou trakčnej energie medzi 30Tr a 30TrDG.
Reply on: TeBeCe #224710:
Akú má motiváciu spoločnosť Property Danube (Ex. Ballymore) napadnúť to stavebko? Lebo vlastní nejaké pozemky pri Dunaji, pre ktoré bude nové obchodné centrum na Nivách konkurenciou?
Reply on: chodec #224711:
Že by to mohlo ísť spolu, to ja na striktnepodľanormyprojektanta príliš zložité?
Reply on: zbytočný človek #224696:
"no teda, ja som myslel že využívanie MHD je závislé v prvom rade na kvalite prepravy z pohľadu cestujúceho t.j. aby sa relatívne rýchlo a bezpečne a relatívne pohodlne dostal do cieľa svojej cesty a tu vidím, že je potrebné maximálne využiť hmotnosť vozidla a tak ušetriť náklady, zbohom preferencia MHD pred IAD"
tusite co sa deje pri zastavke kremnicka? okolo piatej tam bol odstaveny bus asi L80. Teraz popri nom pobehuju muzickovia v kombinezach, a vedla auto "ekologicke havarie", hasici a policia??
Reply on: zbytočný človek #224707:
Hlavne vzhľadom na § naposilovkyzakciitrebadatstarevoze aby ich cestujúci nezničili, by som sa tým vrakosám nečudoval. 😃
zbytočný človek

zbytočný človek

Reply on: Mike #224706:
Na linky s označením "H" by mali byť vypravené historičáky, takže Karosy B741 CNG. Náhodou, kde inde boli v rámcu MS v Hokeji vypravené na posilové spoje historické vozidlá? Budeme mať svetový unikát. Teda za predpokladu že počas MS v hokeji nebudú Karosy B741 CNG potrebné na zabezpečenie NAD za električky na Karloveskej, alebo inej radiáleˇ.
Reply on: TeBeCe #224705:
Budúci rok tu máme opäť MS v hokeji. Žeby ich chceli zasa zapožičať pre DPB na linky H1 - H5? ?
Reply on: Ehm #224704:
Nevyzera, ze by niektory z nich bol v poslednych 3 rokoch na STK...
Reply on: Vladimír #224702:
a prešlo cez STK? ? ? ?
Reply on: Solider #224666:
No ako to teda bude? Náhrada 4 kačíc za 4 dvojice T3P znamená nárast vzkm. Ak by sa posilnil vozový park v Krasňanoch súpravami 2xT3P, nebudú brániť ich využitiu limitované vzkm? A ak sa musia vymieňať kačice z e-6, tak stále nerozumiem, prečo nie za e-8. Tam by v sedle (a tie štyri v špičke) vadili menej ako na e-9. A prebytok K2S? No odstavené K2S by vadili určite menej ako odstavené T3P. Tie sú predsa výrazne mladšie (cca o 10 i viac rokov) a modernizované neskôr ako prvé K2S. A to nehovorím o piatich úplne nových. Prvé modernizované K2S majú už investíciu, ktorá sa do nich vložila pri modernizácii, dávno amortizovanú. Môžu ich pokojne odstaviť, vyčistiť, vysušiť, zamknúť a ponechať na horšie časy, ak by boli v budúcnosti potrebné.
Mimochodom, vie niekto, čo je so 7104? Už rok nejazdí.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.