Už sa teším na webstránku Stavbárskej 44. ? A halvne na to, ako budú obyvatelia tohto vchodu žiadať polozapustené nadvlaky v okolí. Alebo by sa dal vytvoriť Alweg v trase Stavbárska 40 - SuperUltraUniBiznis centrum nivy - Fosterova 14 a bude tvoriť chrbticu noného, ušného aj krčného dopravného maticového systému. ?
Rozhodne súhlasím. Aj ja som Petržalčan a električka mi vôbec nebude prekážať a za žiadnu barieru ju nepovažujem a ak bude vyzrať takto (myslím trať) http://4rail.net/arpics/grenoble_tram1_1920.jpg , budem maximálne spokojný
Re #99094 S499.1023: Do pentagonu ho posielaš aby to aj tam vyčistil od feťákov ako to spravil tu ? ?
Teda tí ludia fakt nemajú charakter a sú dobre dutí! Potom nečudo,ked si treba pozrieť CP,tak neni kde ? !!!! Ja kebych prichytila takého debila,čo to robí,mal by po chlebe a poďme ho pekne vylepovať CP a upravovať/opravovať zastávky!
Rozhodne, treba A ešte by som si v tom posudku nechal odobriť klauzulu, že na to, aby NDS spĺňal požadované parametre, je potrebné zbúrať obytný dom na Fosterovej 14, jednak preto, že by zasahoval napr. do priestoru stanice, a dvak preto, že ten dom je už predsa beztak na tom dosť zle zo statického hľadiska, a vibrácie spôsobené prejazdami súprav akéhokoľvek NDS by spôsobili jeho veľmi rýchly rozpad na centrálny komponent a úzke hrdlá
je naozaj potrebne zatrolejovat linku s intervalom 15/30/15//30. hadam treba stavat trolejove trate tam kde sa naozaj vyuziju. Napojenie DD na siet nie je take akutne ako sa tu prezentuje. Zatrolejovanim otocky na Molecovej sa vyriesi najvacsi problem.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Technopol
Re #99094 S499.1023: Do pentagonu ho posielaš aby to aj tam vyčistil od feťákov ako to spravil tu ? ?