Reply on: Ike #99082:
U nás majú trolejbusové siete vôbec špecialitku, že ten smer na križovatke kde nepremáva trolejbusová linka neni ani zatrolejovaný, tak potom keď sa stane kolízna situácia tak trolejbusová trať neposkytuje tak pestré alternatívne trasy liniek. Okrem toho by niektoré trolejbusové linky mohli na dojazde z a do vozovne ísť zo Šancovej cez Štefánikovu okolo hradu do vozovne. Spomínam si raz ako 205 pri výluke na Záhradníckej medzi Miletičkou a Karadžičovou musela ísť cez Jelačičovu - dobrý trapas. Čiže vybudovať trolejbusové križovatky tak, aby umožňovali odbočenie na všetky smery. K tvojej L31/39 by som sa chcel spýtať že či ich plánuješ viesť cez Mudroňovu a Palisády? Momentálne ulica v Slávičie údolie v úseku Mlynská dolina po Búdkovu je neprejazdná či nie? Treba najprv preskúmať či sa cesta dá upraviť do daného stavu tak aby tadiaľ mohol ísť trolejbus alebo nie.
Ale seriozne, co keby sme sa zlozili?
A ešte by som si v tom posudku nechal odobriť klauzulu, že na to, aby NDS spĺňal požadované parametre, je potrebné zbúrať obytný dom na Fosterovej 14, jednak preto, že by zasahoval napr. do priestoru stanice, a dvak preto, že ten dom je už predsa beztak na tom dosť zle zo statického hľadiska, a vibrácie spôsobené prejazdami súprav akéhokoľvek NDS by spôsobili jeho veľmi rýchly rozpad na centrálny komponent a úzke hrdlá
Fera
Teda tí ludia fakt nemajú charakter a sú dobre dutí! Potom nečudo,ked si treba pozrieť CP,tak neni kde ? !!!! Ja kebych prichytila takého debila,čo to robí,mal by po chlebe a poďme ho pekne vylepovať CP a upravovať/opravovať zastávky!