Reply on: Malic #98985:
Trolejbus je rovnako ekologicky subsystem a dokonca investicne a prevadzkovo ekonomickejsi. Kapacitne pre Petrzalku dostacujuci (minimalne vo vyhlade 2020), naopak, elektricka bude pre Petrzalka naddimenzovana (centrum uz nebude takou vychytenou destinaciou - bude sa to presuvat na Nivy) a bude obsluhovat z hladiska 10 min pesej dostupnosti len do 20% uzemia. A neplanuje sa urobit esteticky, prave naopak. Mesto ju planuje urobit len ako holu trat bez upravy okolia, ba dokonca hovori, ze necha rozostavane useky... Nikto tunel kopat nechce, tunel je sucastou TEN-T17 a neuvazuje sa v nom s prevadzkou MHD v podobe elektriciek ale vylucne lahkych mestskych suprav. Ziadne peniaze sa nenasli, je to financovane z EU fondov za garancie statu...
Marcelllooo neprestane presadzovat variant NS MHD lebo prinasa pozitiva za minimalnej existencie negativ a taktiez neprestane poukazovat na rizika elektrickovej trate do Petrzalky, ktore tu uz vela krat menoval.
Marcelllooo ti dovoli tykanie a dokonca si sam dovolil tykat tebe. Rad bude s tebou komunikovat ci uz cez mail alebo cez icq. Napis mu, prosim (icq: 334738979) ale az v utorok, lebo dovtedy bude v Parizi...
Marcelllooo
Navrhovana trat do elektricky nielenze uzemie nezveladi, ale ho i zdegraduje. Svojou bariernostou ako aj tym, ze mesto deklarovalo stavbu holej sirej trate... Na upravu sa skratka peniaze nedaju, lebo nie su. Ide sa to riesit polovicato... Nehovr "sa to urobi" ale povedz kto to konkretne urobi a hlavne, kde sa na to ziskaju financie. Ano, nebude to ako na Ruzinovskej, bude to ovela zlejsie.
Elektricka nevyriesi dopravu v Petrzalke a uz vobec nie v horizonte 2015, kedy bude nove obchodno administrativne centrum na Nivach, Prievozskej a Dostojevskeho...