Reply on: Marcelllooo #98557:
Pominiem tvoju obvyklú ignoranciu (tvoje limity ti jednoducho bránia prekročiť svoj vlastný tieň) a budem sa pýtať konkrétnejšie:1) Aký zákon, VZN mestskej časti Bratislava-Petržalka či dokonce uznesenie z domovej schôdze Fosterova 14 bráni električke byť bezkolíznou?
3) Aký zákon, VZN mestskej časti Bratislava-Petržalka či dokonce uznesenie z domovej schôdze Fosterova 14 bráni električke v rýchlej preprave medzi zastávkami?
K bodu 2 som sa už pýtal konkrétnejšie, to si odignoroval, takže budeme opakovať otázku: PREČO bude pešia dostupnosť k MArcelllooonds v plytkom tunelY lepšia, ako pešia dostupnosť k električke, vedenej v TOM ISTOM koridore?
S499.1023
Ad Re #98553 Vladimír: Kde konkrétne bude pešia dostupnosť k Marcelllooonds lepšia ako k električke?
Ad Re #98555 Ike: Mohol by si nám, laikom ty, odborník (alebo minimálne spolupracovník s odborníkmi) popísať, aké konkrétne sú rozdiely v technológii napájania, rozchodu atď.?
Lebo čím ďalej, tým viac začínam mať ten dojem, že si presne ten istý typ odborníka, ako isté všeľudové masy vo Veľkej Británii, kvôli ktorým sa všetky novobudované električkové systémy volajú "Metrorail", "Metrolink" a podobne, hoci sa jedná o bežnú električku, pretože "Tram" je loser a out, má slabý centrálny komponent, je ekonomicky a dopravne neopodstatnená, nerešpektuje matice prepravných vzťahov a hlavne nevedie v plytkom tunelY.
A keďže aj tebe nejde v skutočnosti o žiadny "ľahký mestský vlak električkového typu" ale proste o to, že z akéhosi nám neznámeho iracionálneho dôvodu nenávidíš električky, tak ťa uspokojí súprava 2xT3 v plytkom tunelY okolo Fosterovej 14.