Reply on: Emo #98545:
Upozornovat na rozdiel medzi moznostou a realitou ma uz nebavi. Az si nastudujes investicny zamer, ktory mesto v pripade elektricky presadzuje a zistis, ze nesplna dane kriteria, mozeme pokracovat v debate.Re #98546 Emo: No, ale 95 zdaleka nie je nosnym systemom a neobsluhuje celu Petrzalku ani neriesi sirsie dopravne vztahy. Pravwe to je dokazom, ze elina vlastne nic nevyriesi.
Re #98549 Ike: Ja sa vyjadrujem k sucasnej a planovanej podobe elektricky. Takze tvoja podmienka je splnena...
Vyjadrovat sa k niecomu imaginarnemu je jalove a zbytocne.
Re #98551 S499.1023: Ani jedno. ?
Re #98553 Vladimír: Trasa je dana a v oboch rieseniach je v podstate identicka. Nehovorime vsak o trase v Petrzalke, ale o dopravnom rieseni pozemna elektricka (ktoru navrhuje mesto ako docasny variant na 3 roky) verzus NS MHD v plytkom tuneli.
Re #98555 Ike: Velmi spravne. Tie lahke mestske supravy co maju jazdit ako NS MHD budu z hladiska cestujuceho ako elektricka, kvalitativne nebudu vidiet nejaky rozdiel. Rozdiel bude presne v tej technologii napajania, rozchodu atd.
Vladimír
Trasa NDS v Petržalke je až na malé variantné odchýlky v trasovaní už niekoľko desaťročí PROSTE DANÁ. Ako je KTORÉKOĽVEK z Tebou menovaných kritérií NDS ovplyvniteľné skutočnosťou, či ho bude zabezpečovať električka alebo ľahká železničná jednotka???
To jednoducho nechápem. Alebo napr. že ak to bude vlak, tak dochádzková vzdialenosť bude nižšia ako na električku?