Nakoľko som dnes ukončil svoje pôsobenie ako vodič autobusu v DPB, chcem sa týmto s Vami rozlúčiť... hlavne ďakujem kolegom, či už z našej vozovne ale aj tým ostatným za fajn kolektív, potom ostatným, ktorí pracujú v oblasti MHD, pretože to nie je jednoduchá práca a potom aj ostatným cestujúcim, hlavne tým, ktorí vedia pochopiť človeka v práci vodiča a občas sa mu za jeho služby, z ktorých nie všetky sú úplne samozrejmé, aj poďakujú či potešia príjemným slovom. Fanúšikom, ktorí ma nestihli, odkazujem, že majú smolu (vidieť vlka za volantom a-busu) a tí, ktorí mali tú možnosť sa so mnou previezť, dúfam, že na to nespomínajú ako na jeden z odstrašujúcich zážitkov... ?
Ešte raz vďaka, nech sa MHD v BA len a len zlepšuje, aj keď je v nej roboty ako na kostole...
Pozdravuje znova-žilinčan VLK (la viva EMtest ? )
Ešte raz vďaka, nech sa MHD v BA len a len zlepšuje, aj keď je v nej roboty ako na kostole...
Pozdravuje znova-žilinčan VLK (la viva EMtest ? )
Marcelllooo
Re #98546 Emo: No, ale 95 zdaleka nie je nosnym systemom a neobsluhuje celu Petrzalku ani neriesi sirsie dopravne vztahy. Pravwe to je dokazom, ze elina vlastne nic nevyriesi.
Re #98549 Ike: Ja sa vyjadrujem k sucasnej a planovanej podobe elektricky. Takze tvoja podmienka je splnena...
Vyjadrovat sa k niecomu imaginarnemu je jalove a zbytocne.
Re #98551 S499.1023: Ani jedno. ?
Re #98553 Vladimír: Trasa je dana a v oboch rieseniach je v podstate identicka. Nehovorime vsak o trase v Petrzalke, ale o dopravnom rieseni pozemna elektricka (ktoru navrhuje mesto ako docasny variant na 3 roky) verzus NS MHD v plytkom tuneli.
Re #98555 Ike: Velmi spravne. Tie lahke mestske supravy co maju jazdit ako NS MHD budu z hladiska cestujuceho ako elektricka, kvalitativne nebudu vidiet nejaky rozdiel. Rozdiel bude presne v tej technologii napajania, rozchodu atd.