Reply on: Marcelllooo #98557:
Pominiem tvoju obvyklú ignoranciu (tvoje limity ti jednoducho bránia prekročiť svoj vlastný tieň) a budem sa pýtať konkrétnejšie:1) Aký zákon, VZN mestskej časti Bratislava-Petržalka či dokonce uznesenie z domovej schôdze Fosterova 14 bráni električke byť bezkolíznou?
3) Aký zákon, VZN mestskej časti Bratislava-Petržalka či dokonce uznesenie z domovej schôdze Fosterova 14 bráni električke v rýchlej preprave medzi zastávkami?
K bodu 2 som sa už pýtal konkrétnejšie, to si odignoroval, takže budeme opakovať otázku: PREČO bude pešia dostupnosť k MArcelllooonds v plytkom tunelY lepšia, ako pešia dostupnosť k električke, vedenej v TOM ISTOM koridore?
Marcelllooo
Re #98546 Emo: No, ale 95 zdaleka nie je nosnym systemom a neobsluhuje celu Petrzalku ani neriesi sirsie dopravne vztahy. Pravwe to je dokazom, ze elina vlastne nic nevyriesi.
Re #98549 Ike: Ja sa vyjadrujem k sucasnej a planovanej podobe elektricky. Takze tvoja podmienka je splnena...
Vyjadrovat sa k niecomu imaginarnemu je jalove a zbytocne.
Re #98551 S499.1023: Ani jedno. ?
Re #98553 Vladimír: Trasa je dana a v oboch rieseniach je v podstate identicka. Nehovorime vsak o trase v Petrzalke, ale o dopravnom rieseni pozemna elektricka (ktoru navrhuje mesto ako docasny variant na 3 roky) verzus NS MHD v plytkom tuneli.
Re #98555 Ike: Velmi spravne. Tie lahke mestske supravy co maju jazdit ako NS MHD budu z hladiska cestujuceho ako elektricka, kvalitativne nebudu vidiet nejaky rozdiel. Rozdiel bude presne v tej technologii napajania, rozchodu atd.