AK je to pravda (a nie BrankoDríst) je to dobra sprava za predpokladu ze to spravia tak ze okrem "do desať" CapaCity kupia aj aspon 40 inych klbakov...
preco si svoj prispevok poslala, naozaj nechapem ak ide o 140Sk, kazdy ma prah citlivosti niekde inde, u 1400Sk by som sa nad tym uz zamyslel ale 140Sk asi nestoji za dohadovanie sa s nimi, ak by sa jednalo o tych 1400Sk, tak uz asi davam trestne oznamenie na neznameho pachatela a pekne im ukazem dokumenty a poviem svedkov ze sa tu niekto pokusa nezakonne obohatit a spachat podvod nech padne DPB a cela jeho ctena pravna kancelaria na hubu a rozmyslia si ako budu nabuduce klamat
nechapem na co si chcela upozornit, ze v DPB pracuju mamlasi ktori vymahaju aj uz zaplatene pokuty nie je nic nove, dostatocne medialne sa to rozoberalo svojho casu na SME ze by sme si mali asi odkladat uctenky radsej 10 rokov aspon kvoli mamlasom v DPB
neviem ci to tu uz bolo, ale tato informacie z aktualne.sk o Mercedes CapaCity mi pride uplne neuveritelna co povedal nas expert na vsetko:
"Budeme sa snažiť vysúťažiť v tendri práve tieto veľkokapacitné autobusy, ktoré budú nasadzované na najvyťaženejšie linky. Uvažujeme, že nakúpime do desať veľkokapacitných autobusov," povedal pre Aktuálne.sk Branislav Zahradník, predseda predstavenstva bratislavského dopravného podniku."
"Branislav Záhradník upozornil, že pravdepodobne budú preferovať práve lacnejší typ tohto autobusu."
to uz kde sme? naco robia tender ked ich nezaujima najvyhodnejsia najlepsia ponuka ale uz dopredu maju vybrateho vitaza? asi by sa tym mal zaoberat Najvyssi kontrolny urad ako ucelovy tender sity na jedneho zaujemca
ono to je pekne ze rano na tych hajzlov urobili raziu ale pobede sa vodici a cestujuci mozu udusit nie. Ja som sa za tieto dva dni nabehal ako debil ako som ich vyhadzoval a aj parkrat som prevetral vy/isielacku lebo najdu sa aj taky arogantny .......... co nechcu vystupit normalne mi z nich vre v zilach ? ? ☠
no ono co sa meni je vonkajsok vnutrajsok trochu sa prerobi motor ale inac hlavne casti zostavaju a na technicaku mas original rok vyroby naftaka a Go je tusim u plynakov na 5 rokov aspon tak som to pocul takze aj tie prve us budu za chvilku v dochodku
Hlavove konecne su blbost, opakujem preto ze potom by tam mohli jazdit IBA obojsmerne vozy, nic ine. Kupovat len obojsmerne vozy je v BA debilizmus najvyssieho stupna. Treba kupit tak 10-15 obojsmernych vozov pre vyluky a zvysok jednosmerny.
Písal som už pre Ike, tak si pozri. Pokiaľ nebude obratisko električiek nikde problémom pre zavedenie trate do danej oblasti a všetko pôjde riešiť tak ako doteraz - čiže klasické obratisko, tak sa nepričim jednosmerným elinám, no neverím, že všade to bude také jednoduché. Najmä z toho pohľadu, že najpr sa všetko zastavia husto a potom sa rieši doprava. Dakedy tu na imhd.sk pobývali fotky z Holandska ako sa stavia. Prv než stoja ešte základy sídliska tak tam premáva už električka ? pochybujem, že takéto dačo hrozí pri zástavbe severne do Dúbravky.
V prípade ak by sa budovali hlavové konečné, sú menej náročné na priestor a terénne úpravy. V Brne je to tak riešené v Líšni trebars. Určite tam kde elinu treba a nejde vybudovať slučku, tak sa spraví hlavová a preto som nahodil tému potreby obojsmerných električiek. Taktiež už spomínané výluky, že v prípade ak sa pri renkonštrukcii trate Trnavské mýto - Ružinov postupovalo od Trnavského mýta a zrekonštruovaný by bol úsek Tomášikova - Trnavské mýto, tak by tieto dvojsmerné eliny umožnili premávku aspoň v danom úseku, za predpokladu, že by tam bola výhybka umožňujúca prejazd na opačný smer. Nedávny príklad - Obchodná. Celá ulica bola dokončená okrem Hurbanovho a Nám. SNP, tak sa čakalo na dokončenie pričom zastávky Poštová a Vysoká už mohli električky obsluhovať, keby boli dvojsmerné.
"3) Soferi s tym autobusom vobec, ale vobec nevedia jazdit som myslel ze sa dnes zabijem pridavaju neskutocne strastne rychlo a brzdia tiez ako hlupaci proste rychli start skoro polka autobusu na ze mi a potom ryyyychlo brzdit."
Ale to je chyba vodičov, nie toho autobusu. Ja som už takých zažil aj na Ikaruse 435, Karose B 732 či Škode 14 Tr. ?
"4) A nakoniec malo miesta na nohy pri niektorych miestach...hlavne tie co su za sebou sedacky"
S týmto plne súhlasím! Keď som bol na tej ich prezentácii, na niektoré miesta som si pri svojej výške 191 cm mohol sadnúť iba krížom cez dvojsedadlo. ?
enumaelish