Reply on: Ike #96176:
V prípade ak by sa budovali hlavové konečné, sú menej náročné na priestor a terénne úpravy. V Brne je to tak riešené v Líšni trebars. Určite tam kde elinu treba a nejde vybudovať slučku, tak sa spraví hlavová a preto som nahodil tému potreby obojsmerných električiek. Taktiež už spomínané výluky, že v prípade ak sa pri renkonštrukcii trate Trnavské mýto - Ružinov postupovalo od Trnavského mýta a zrekonštruovaný by bol úsek Tomášikova - Trnavské mýto, tak by tieto dvojsmerné eliny umožnili premávku aspoň v danom úseku, za predpokladu, že by tam bola výhybka umožňujúca prejazd na opačný smer. Nedávny príklad - Obchodná. Celá ulica bola dokončená okrem Hurbanovho a Nám. SNP, tak sa čakalo na dokončenie pričom zastávky Poštová a Vysoká už mohli električky obsluhovať, keby boli dvojsmerné.
arzen
1) strasne malo miesta v chodbe takze ked ma niekto ruksak na chrbate (aj ked je tam piktogram, ktori prikazuje dat tasku dole), ale aj bez neho tak clovek jednoducho neprejde
2) Uchyt dveri je tiez dost tragicky som zvedavy ked si tam niekto hlavu rozbije
3) Soferi s tym autobusom vobec, ale vobec nevedia jazdit som myslel ze sa dnes zabijem pridavaju neskutocne strastne rychlo a brzdia tiez ako hlupaci proste rychli start skoro polka autobusu na ze mi a potom ryyyychlo brzdit.
4) A nakoniec malo miesta na nohy pri niektorych miestach...hlavne tie co su za sebou sedacky
TAKZE AUTOBUS SA MI VOBEC NEPACI A ODMIETAM SI CVAKAT LISTKY
?