Reply on: Valec #95591:
Suvisi to velmi priamo a uzko, totizto to o com hovoris je uvazovane ako dopravna obluha bratislavy a nadvazujuceho uzemia regionalnymy vlakmi typu S-bahn na trati Petrzalka - Filialka - Jur - Pezinok - Trnava ako jedna hlavna a nosna vetva verejnej dopravy a MHD BA... A nie, ten regiovlak nie je to iste, co dnesny osobak... ? ? Samozrejme, ze mi ta nastudovana sietova optimalizacia udrela do hlavy a ostala tam zaryta v pamati, lebo tak to je spravne robenie dopravnych rieseni, ktore prinasa vsestranny uzitok (a pouziva sa vsade tam, kde doprava funguje). Skor ma prekvapuje, ze ty nevies o nej nic ani o prirpavovanej nosnej traty v suvislosti s TNT-T17 ani o studii ZSR "Zeleznicna doprava v Bratislavskom uzle", ktora prave riesi to, co spominam... ?
Ike
Pezinok je plnohodnotne MESTO, zatial co DNV je monofunkcna nekoncepcne zastavana obec.
Nezpoznam relacie v Pezinku, ale zato poznam relacie napr v Senci, co je o trocha mensie mesto ako PK, a neviem si tu MHD predstavit... maximalne jednu linku ktora by bola rantabilna pri 30 minutovom intervale, ale v takom case prejdes cele mesto pesi...
V DNV mi tiez nerobi problem ist hocikam pesi, vyuzivam to ze je tu zastavka pod mojim domom... Stanica je problem, je moc daleko, ale to nie je priklad PK...