Reply on: Valec #94564:
Keď už je o tom reč tak čo sa plánuje čo do budúcna s Kamenným námestím, tak by sa tam mohlo spraviť nejaké obratisko pre električky, resp. prestupný terminál ku ktorému by mohli zájsť aj linky 202 a 205. Poprípade ako si písal, že zaslepiť ulice a pre ozaj veľké vyťaženie liniek 201 a 202 by sa mohlo uvažovať nad električkovou traťou do Vrakune cez ASMN , Prievozskú a Gagarinovu, keď pochybujem, že nároky na MHD v danej oblasti budú klesať
bwd
Nič by sa nestalo, pretože najprv dobehne už začatý cyklus a až potom dostanú chodci zelenú. Dopytové tlačidlá sú ináč tiež neuveriteľný nezmysel, ktorý zdržuje premávku chodcov a tí potom hazardne prechádzajú cez cestu na červenú, lebo by im ušiel autobus, keby museli čakať dokončenie cyklu a ešte celý ďalší - naposledy 21.1. bola kvôli tomu smrteľná nehoda.
Re #94586 stevo: "...zastavka ZST Petrzalka sa preco zastavka postavila za semaformi..."
Keby len tá! Zastávky v oboch smeroch na Bratskej pri Terne sú za prechodom, pričom ten je nezmyselne ďaleko od miesta, kde je najväčší traffic chodcov, dopytové tlačidlo funguje tiež tak, že ak chodec nestihne stlačiť tlačidlo, tak čaká dokončenie jedného cyklu a potom ďalší, pričom jeden trvá 75 sekúnd, zatiaľ mu určite ujde autobus, ktorý keď sa on postavil pred prechodom, práve prišiel na križovatku zo zastávky Smolenická, počkal si tam na zelenú, prišiel na zastávku, cestujúci vystúpili a nastúpili a až potom dostal náš chodec zelenú - samozrejme nikto to nervovo nevydrží a snaží sa ten autobus chytiť aj za cenu hazardu.
Ďalšie nezmyselne umiestnené zastávky za križovatkou sú len napríklad na L68: Hrobákova v oboch smeroch, Starohájska v oboch smeroch, Trhovisko v oboch smeroch. A takýchto zastávok je nespočetné množstvo.