Vcera sa o5 vyznamenala nasa "milovana" TV Markiza. Mali den otvorenych dveri. Vzhladom k tomu, ze tam chodi milion ludi, tak bola vraj posilnena 37-ka. Viac vozov tam sice bolo, ale ich pocet bol ja tak nedostatocny. vozy od rana chodili oboma smermi natrieskane tak, ze aj 39-na bola proti nim maximalne prazdna. Velmi by ma zaujimalo, kto urcil tak malo vozov na tento ucel. Vozy boli totiz natrieskane tak, ze sa clovek dokazal vtesnat az tak do 2-3 v poradi... A to nemusel ist zrovna do Markizy. Dalsiu blbost ale spravil DP. Nasadil tam totiz klbove karosy a Ik435. Skoda dobrych vozov (i ked podla mna je Ik serbel, ale to je iba moj nazor ;-)))). Mali tam podavat tie polorozpadnute Ik28x, sak nech pripadne odidu a nech sa neznicia "nove dobre" vozy...
Papyr
207-ka mozno pojde, aj ked takeho 14.8. by to asi bezna Karoska nezvladla, nakolko napr. v Tesnovskom tuneli bola voda po strop
Zaujima ma, ci prazsky DP v spolupraci s Ceskymi drahami zavedie aspon nahradny pendler medzi stanicami Praha-Dejvice (= metro Hradcanska) - Praha Bubny (= metro Vltavska) a Masarykovym nadrazim (= metro Nam. Republiky). Po tom, co bude dane do prevadzky Masarykovo nadrazi a pred tym, nez stihnu opravit metro, by sa tam hodil 10-15 min. interval. Bohuzial, v useku Bubny-Dejvice je len jednokolajna trat...
Takisto za vypadnutu trasu B by mohol jazdit pendler (nastastie uz po dvojkolajnej elektrickej trati, ale nanestastie velmi vyuzivanej) Praha-Vysocany (= metro Vysocanska) - Praha hlavni nadrazi (metro Hlavni nadrazi) - Praha-Smichov (metro Smichovske nadrazi).