Mam pocit, ze pri odtahu sluzba musi zabezpecit vozdilo proti skode. Takze keby ho len tak niekde polozili... Takisto by sa tym znizila vymahatelnost pokut.
Nemáš pravdu keď tvrdíš že čím ďalej a od ruky, tým lepšie. Ak by sa odťahovalo napr. k spomínanému Auparku, tak by odťahovka mohla oveľa rýchlejšie kmitať a bolo by potrestaných viac arogantných vodičov. Ideálne by bolo odťahovať na najbližšie voľné miesto. Napr. odťahovka nalozí zle zaparkované IGK a vezie ho smerom k najbližšiemu záchytnému parkovisku (Aupark, Tesco alebo iná vhodná plocha). Vodič odťahovky zbadá voľné miesto, tak tam IGK zloží, zapíše kam vozidlo uložil, pošle túto informáciu polícii. Majiteľ IGK sa na polícii následne dozvie, kde si môže po auto príjsť. Zároveň mu príde účet na adresu jeho trvalého bydliska. Na základe ŠPZ sa to zistiť dá. Pokiaľ majiteľ nebol zároveň aj vodičom, tak si bude vymáhať náklady spojené s odťahom a pokutu u toho, komu vozidlo zapožičal. Jednoduché.
Oooo, to si nemyslim. Pokial mi niekto poda FAKTY ktore potvrdia opak som schopny si priznat chybu.
A viem ze do toho vstupuje vela ludi, problem je ze proste vacsina tych ktory o tom maju sancu rozhodnut su ludia ktory to nechcu alebo im je to jedno.
Ja som za AVSAK len ked bude poskytnuta kvalitna alternativa. Ta v sucasnosti nie je. A co sa tyka odtahovania - cim dalej a cim viac od ruky, tym lepsie.
Tak to mas pravdu. Dobre to vidiet na vlakoch, ktore premavaju Bratislava - Vieden.
ZSSK ponuka zaspinene vlaky, spinave okna, calunenie sedaciek... Rakuske zeleznice pekne, ciste vlaky, hlasenie stanic.
Aj keď som užívateľom IGK ako formy dopravy v Bratislava, úplne súhlasím s obmedzovaním vjazdu IGK do centra mesta. Napríklad by som bol za zaslepenie Špitálskej, rovnako by som nenamietal keby sa parkovné zdvihlo so súčasnej smiešnej ceny 10 Sk aspoň na 40. Myslím že by sa aj začali viac využívať garáže, samozrejme pri súčasnej cene. Ďalej by som privítal miesta na krátkodobé parkovanie, povedzme 30 minút za 20 Sk poplatok, každá ďalšia polhodina by bola 100 Sk. V prípade že majiteľ si po vozidlo nepríde do dvoch hodín, tak sa mu odtiahne. Ale nie niekam na riť mesta, ale do širšieho centra mesta, kde by tak nezavadzalo. Napríklad by sa mohli vozidlá odťahovať k Auparku a podobné plochy. Bolo by to výhodné ako pre majiteľa, tak odťahovku.
Presne, to som si tiež všimol! Takto sa totálne zablokuje pravý jazdný pruh..
Aj toto je len jeden z následkov neriešenia problému parkovania zo strany mesta.. Tento problém sa stále odsúva.. Je treba jasne definovať, kde sa smie parkovať, na ako dlho, za akú cenu. Treba zakázať parkovanie na chodníkoch..Je potrebné spraviť v celom centre mesta maximálnu dobu parkovania 30min-1h, parkovanie na ulici by malo byť oveľa drahšie, ako v podzemných garážach atď..
A prevádzky, ktoré sú situované pri križovatkách, a potrebujú zásobovanie nákladným vozidlom(SAV), by jednoducho nemali nárok na zabratie jazdného pruhu, ani na žiadne iné parkovanie zásobovacieho vozidla.. Jednoducho keď je tam raz križovatka, nech sa presťahujú niekam inam...
To je ale len zlomok z toho, čo by mal obsahovať komplexný plán parkovania v celom meste.. A k tomu sa toto vedenie mesta podľa mňa nikdy neodhodlá ?
Nemám rád takéto "sa znižuje vôľa", keď niečo tvrdíš, podlož to dôkazmi, argumentami. U niektorých sa vôľa znižuje, niektorí naopak chápu, že pri rastúcom podiele IAD na prepravných vzťahoch je treba posilňovať opatrenia na preferenciu MHD.
rame
ZSSK ponuka zaspinene vlaky, spinave okna, calunenie sedaciek... Rakuske zeleznice pekne, ciste vlaky, hlasenie stanic.