Reply on: Ámos #92418:
V tom prípade treba upraviť legislatívu. Ono to mohlo tak byť pokiaľ sa to dalo stíhať a bolo miesto, ale keď vidím ako sa parkuje, napr. aj pri Apolle kde robím, tak ja viac než jasné že odťahovka by musela mať 10 000 vozidiel aby stíhala. Arognatné svine tam bežne zaparujú na tráve, chodníkoch, v križovatke, obmedzujú všetkých naokolo. A to je podzemná garáž plná, aspoň podľa displejov, ukazujú tam 0 voľných miest a vjazd majú povolený len tí čo tam majo zaplatené svoje vlastné vyhradené miesto. A vonku po uliciach všade autá.
fobust
Aj keď som užívateľom IGK ako formy dopravy v Bratislava, úplne súhlasím s obmedzovaním vjazdu IGK do centra mesta. Napríklad by som bol za zaslepenie Špitálskej, rovnako by som nenamietal keby sa parkovné zdvihlo so súčasnej smiešnej ceny 10 Sk aspoň na 40. Myslím že by sa aj začali viac využívať garáže, samozrejme pri súčasnej cene. Ďalej by som privítal miesta na krátkodobé parkovanie, povedzme 30 minút za 20 Sk poplatok, každá ďalšia polhodina by bola 100 Sk. V prípade že majiteľ si po vozidlo nepríde do dvoch hodín, tak sa mu odtiahne. Ale nie niekam na riť mesta, ale do širšieho centra mesta, kde by tak nezavadzalo. Napríklad by sa mohli vozidlá odťahovať k Auparku a podobné plochy. Bolo by to výhodné ako pre majiteľa, tak odťahovku.